étvágytalanság

Kb. 10 évvel ezelőtt, a főiskolás éveim alatt a sok stressz, rendszertelen étkezés, rendszertelen életmód miatt kezdődtek a gyomor-panaszaim. Akkor helicobakteriális fertőzést kaptam, amiből akkor kikezeltek. Az étvágytalanság miatt Peritol - tablettát kaptam, és azóta is azt használom, ha étvágytalanság gyötör. Bár évekig nem volt rá szükségem. Az utóbbi három évben nehéz élethelyzetbe kerültem - szakítás, munkahely váltás - ami miatt a gyomrom sokszor görcsbe volt, van, és ismét az étvágytalanság gyötört. Fájdalmat nagyon ritkán érzek, és hasmenés is ritkán van. Most is sok stressz ér. Az étvágytalanságra peritolt szedek, majd jobban leszek, és miután nem szedem a gyógyszert, előbb- utóbb visszatér az étvágytalanságom. Ez az állapot 3 éve tart. B-komplexet, Béres cseppet is próbáltam szedni, de egyedül csak a peritol hat, ami receptköteles. Aggaszt, hogy ilyen hosszan fennáll az étvágytalanság. Mit tehetnék, hogy visszanyerjem az étvágyamat? A peritol helyett milyen recept nélküli gyógyszert, gyógyhatású készítményt szedhetnék, hogy visszanyerjem, és tartósan fennmaradjon a jó étvágyam?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza a étvágytalanság témában

Kedves Kérdező! Valóban nem célszerű folyamatosan Peritolt szednie. Mint leveléből kiderül stresszes az élete. ezért ezen kellene változtatnia, megnyugodnia, megpróbálni egészségesen élni, mozogni, sportolni, levegőn lenni. Elképzelhető, hogy ez meghozza az étvágyát. Léteznek gyógyteák, amelyeknek étvágyfokozó hatást tulajdonítanak, gyógynövény szaküzletekben tud ilyet megvásárolni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. január 22., 17:49; Megválaszolva: 2014. január 27., 08:19
Kérdések és válaszok: Egyéb
allergia vagy más
Tisztelt Doktornő! Nov. közepe óta a fő problémám,hogy az orrom bedugul a mellkasomon át a gyomromig. Az orrdugulás kb 50 százalékos, a gyomrom...
Bizsergés végtagokban
Tisztelt Szakértők! Az alábbi problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni: Több mint egy hete kezdődött, először talpzsibbadással...
Van-e teendőm a köv. vérkép...
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Készíttettem egy vérképet, mert az utóbbi időben fáradékonyabb vagyok a szokásosnál. Elküldöm Önnek a leletet, és...
Beütöttem a fejem
Kedves Doktornő! 6 nappal ezelőtt lehajoltam, hogy levegyem a cipőm majd elfelejtettem, hogy felettem van a bojler/kazán és így lendületből...