A tej káros hatása.

Kedves Dr. úr /nő azt szeretném kérdezni hogy a tejnek milyen káros hatása van a szervezetre nézve mert én naponta egy - két litert megiszok a bolti zacskós - dobozos tejből és az meg is szokott néha hajtani.., tehát miféle káros hatása van még ezen kívül? (1, 5 - 2, 8 - as tejeket vegyesen de leginkább a 2, 8 - as.)

Legfrissebb cikkek a témában

Irinyi-Barta Tünde válasza tej témában

Kedves Kérdező! Amennyiben hasmenéses tüneteket tapasztal a tej, illetve tejtermékek elfogyasztása után, feltétlenül javasolnék egy orvosi kivizsgálást tejcukor-érzékenységre (laktózintoleranciára) . Lehetséges ugyanis, hogy a tejcukorbontó enzim (laktáz) nem fejti ki hatását, vagy nem is termelődik a szervezetében, ezért azt pótolni szükséges. A másik lehetőség, hogy allergiás a tejfehérjére, és ez okozza Önnél a problémát. Kérem forduljon háziorvosához. Minden jót kívánok: Irinyi-Barta Tünde

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
 Irinyi-Barta Tünde
Irinyi-Barta Tünde okleveles táplálkozástudományi szakember
Kérdés: 2014. szeptember 05., 10:03; Megválaszolva: 2014. szeptember 24., 14:36
Kérdések és válaszok: Egészséges élet
Koleszterin változás
Tisztelt Doktornő/úr! Minden laborleletem évek óta rendben van, kivéve a koleszterinem. 2021.01.15. értékek (kb 106 kg voltam) Koleszterin: 6,6...
Miért nem tudok életmódot váltani?
Az lenne a kérdésem, hogy miért nem tudok életmódot váltani? Többször nekifutok, hogy elhagyom a lisztes, cukros egészségtelen dolgokat, de max 1...
Magnézium szedés
Tisztelt Doktornő! Magnézium pótlásról szeretnék kérdezni . Az én helyzetem jelenleg úgy néz ki, hogy eléggé szorongok, illetve talán...
Vérkép eredmények
Tisztelt Doktornő! Nem rég, pár napja készítettem általános egészségügyi felmérésként egy vérvételt, amin a következő értékek jöttek...
tanács ekg-műszerrel kapcsolatban
Tisztelt Doktornő! - Magas vérnyomás betegségemre szedek: nebivolol 5 mg-os tablattát -napi 1-et. kb.2 éve egy 24 órás vérnyomásmérésnél a...