Erős álmosság evés után diéta alatt

Nemrég életmódváltásba kezdtem, kiiktattam az étrendemből a finomított szénhidrátokat úgy 80%-ban. A pékáruim teljes kiőrlésűek. Természetesen nem éhezem, egy 1200 kcal (150 gr szénhidrát, 40 gr zsír, 60 gr fehérje összeállítást csinálok) és igyekszem minél változatosabban étkezni. Emellett sportolok is, heti 4-10 órát. Mindezek ellenére gyakran megesik, hogy evés után hirtelen álmosság önt el és órákig szundítok a kanapén (aztán persze éjjel nem tudok aludni) . Mostanában citromlevet iszok evés után, az szokott segíteni az emésztésben. Ebben szeretnék segítséget kérni, hogy miért lehet ez, hiszen korábban nehezebb, egészségtelenebb ételeket ettem és többet is és nem nagyon fordult elő ez. Most pedig mióta váltottam, heti több alkalommal is megesik. Előre is köszönöm, Dóra

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szigeti Nóra válasza étkezés utáni álmosság témában

Kedves Kérdező!

Ugyan nem írta le, hogy hány kg volt, miért kezdett diétázni és milyen fokú fizikai munkát végez, de az biztos, hogy az 1200 kcal az Ön korában kevés, a szervezete éhezik.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 09., 00:19; Megválaszolva: 2012. szeptember 10., 10:50
Kérdések és válaszok: Egészséges élet
Hosszan tartó kortikoszteroid...
Tisztelt Doktornő! Flutirin orrsprayt használok az allergiás tüneteimre már több, mint 10 éve, nagyobb adagokban, aminek a leírásában az alábbi...
Táplálékkiegészítők keverése
Tisztelt Webbeteg! Koromból fakadóan egyre többet foglalkoztat a korral járó egészségügyi problémák megelőzése. Nem részletezném a...
Koleszterin változás
Tisztelt Doktornő/úr! Minden laborleletem évek óta rendben van, kivéve a koleszterinem. 2021.01.15. értékek (kb 106 kg voltam) Koleszterin: 6,6...
Miért nem tudok életmódot váltani?
Az lenne a kérdésem, hogy miért nem tudok életmódot váltani? Többször nekifutok, hogy elhagyom a lisztes, cukros egészségtelen dolgokat, de max 1...
Magnézium szedés
Tisztelt Doktornő! Magnézium pótlásról szeretnék kérdezni . Az én helyzetem jelenleg úgy néz ki, hogy eléggé szorongok, illetve talán...