Antidepi váltás- hasmenés

Segítségüket kérem! Évekig Zoloftot szedtem 50mg-os naponta 2x1-et. Múlt év végén Stimulotonra váltottam.Nem vált be és pár napja visszaálltam a Zoloft szedésére. Ma reggel erős hasmenésre ébredtem.Normális a hasmenés antidepi váltáskor? Esetleg rosszul szedem a Zoloftot és nem szabadna rögtön 2x1 tablettával indítani (Stimulotonból is ennyit szedtem) .Immodiumot be lehet venni ilyenkor.Válaszukat köszönöm!

Dr. Pálvölgyi Rita válasza gyógyszeres kezelés témában

Tisztelt Kérdező,

A Zoloft és a Stimuloton hatóanyaga azonos. Így nem indokolt, hogy mellékhatás jelentkezzen a két gyógyszer cseréjekor. Valószínűleg egyéb oka lehet a hasmenésnek. Immodiumot be lehet venni nyugodtan.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. február 07., 13:43 ;Megválaszolva: 2016. február 07., 21:57
Kérdések és válaszok: Depresszió
Kevert szorongás és depressziós...
Jó napot kívánok. A napokban jártam pszhiiáter hölgynél és pszhilogus hölgynél is. Kevert szorongásos és depressziós zavart allapitottak...
"Aurorix" mellékhatás
Tiszelt Doktor Úr/Nő! 2013 októbere óta állok pszichiátriai kezelés alatt szorongás, depresszió és kevert személyiségzavar miatt. Ezalatt már...
Gyógyszer kiürülése a szervezetből
Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Szeretném megtudni, hogy a 7 éve szedett Scippa mennyi idő alatt ürül ki a szervezetből? Kérdésem oka a nem...
Dulsevia abbahagyàsa
Kedves Dr. Pálvölgyi Rita! 1,5 ève lett egy depressziós betegsègem ami mára úgy èrzem megszűnt. Azóta szedem a dulsevia 30 mg os gyógyszert heti...
Bipoláris depresszió kezelése
Kedves Doktornő, Bipoláris zavarral kezelnek jelenleg. A nagyon mély depresszió jellemző az állapotomra (néha voltam hipomán, illetve még kevert)...