Hogy törjem meg a cirkulus vitiózust?

Tisztelt DoktorNő/Úr! Azzal a problémával küzdök immár évek óta, hogy egyfolytában lelkileg szenvedek. Valahogy nem találom a kiutat... Nem tudom hogy miért teremtem meg újra és újra ezt az örömtelen állapotot magamban, illetve magam körül. Megannyi kineziológiai kezelés, családállítás, lélekoldás, jós - és a teljesség igénye nélküli a felsorolás -, sem tudott segíteni rajtam/nekem. Nem értem hogy miért vagyok állandóan depresszív hangulatban.... Van egy szerető férjem, akivel minden nagyon jó, szinte mindenki irigyli a kapcsolatunkat, és hogy mennyire szeretjük egymást. A lányommal szintén nagyon jól vagyunk, mint két barátnő, nincsenek titkaink egymás előtt. Egy fél éve voltam egy önismereti tréningen is, ahol a tanár azt mondta hogy ilyet még nem látott, mint én. Akinek kívül teljesen rendben van az élete, és belülről állandóan marcangolja magát... Szerinte egy előző életbeli probléma lehet ez, de annyi látónál is jártam már, és senki nem tudott segíteni... Még a legnagyobb nevek sem, pedig időt és fáradtságot nem kímélve jártam végig minden olyan lehetőséget, amiben láttam egy halvány kis reményt is, hogy segíthet. Időközben még át is képeztem magam, és természetgyógyász-reflexológus, gyógymasszőr lettem, de semmi változás, pedig imádom a munkámat is. Bajaimat tetézi, hogy már mellkasi fájdalmaim is vannak, túl vagyok a teljes kivizsgálásokon, még coronaria vizsgálaton is, és szervi bajom nincsen. Magas a vérnyomásom, de mást nem találtak, erre már évek óta gyógyszert szedek. Gondom még, hogy nem tudok lefogyni, sok-sok diétát végigcsináltam már, de a nagy fogyókúrákban csak azt értem el, hogy egyre kövérebb lettem. Az 58 kg-os testsúlyomból lett mára egy 104 kg-os testsúly. Minden terapeuta azt mondta, hogy védem magam, és hogy lelkileg kell összeszednem magam, csak akkor fogok tudni lefogyni. A hajam is nagyon hullik már az utóbbi időben... Teljesen tanácstalan vagyok, már nem tudom hogy kihez forduljak tanácsért. Tudna nekem segíteni? Előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Árki Ildikó válasza a hangulatzavar témában

Tisztelt Kérdező! Ha még eddig nem lett volna, akkor elsősorban endokrinológiai vizsgálatot javasolnék, pajzsmirigy csökkent működés gyanúja miatt. Ez magyarázhatná a súlygyarapodást, a hajhullást, a hangulatzavart. Ezen kívül sémafokuszú kognitív terápia javasolható.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2014. május 07., 15:27; Megválaszolva: 2014. május 09., 22:33
Kérdések és válaszok: Depresszió
Depresszió
Kedved Doktornő! 22 éves egyetemista fiú vagyok, már régóta gondolkozom rajta, hogy pszichológushoz vagy pszichiáterhez kellen fordulnom panaszaimmal....
Gyógyszer!
Kedves Dr.Nő!-sajnos vissza tértek a gyógyszerem szedése előtti tünetek.Pedig elég erősnek éreztem magam abban hogy le tegyem 10 év szedés után!Az...
Gyógyszer váltás
Kedves Doktornő! Antideprenszáns elhagyását segítő gyógyszerek felől kérnék javavallatot. Próbáltam rivotrilt igaz csak 0,25, de nem volt jó...
Gyógyszer váltás
Kedves Doktornő! Antideprenszáns elhagyását segítő gyógyszerek felől kérnék javavallatot. Próbáltam rivotrilt igaz csak 0,25, de nem volt jó...
Gyógyszer!
Köszönöm válaszát Dr.Nő!-6.hetet kezdtem meg a Citapram 20 mg. nélkül.Még mindíg jelentkeznek néha remegések vagy inkább hidegrázások.De volt...