Depresszió és idegösszeomlás

Tisztelt Dr-ur vagy Dr-nö Ez év februárban idegösszeomlásom volt amit depresszio követett vállásom közben 3 öngyilkossági kisérlettel minek következtében elvették töllem 2 kiskoru gyermekemet mondván ijen állapotben alkalmatlan vagyok a gondviselésükre. Addig romániában éltem ott volt kezelöorvosom.Nagynéném hozott magához magyarországra itt meg ismerkedtem mostani párommal kivel nagyon jo a viszonyunk mondhatni ö állitott lábra engem.a gyogyszereim elfogytak és ugy is éreztem nincs szükségem rájuk mert jol vagyok. Most kb 2 hete érzem megint azt a szorongást a rosszkedvüséget, álmatlanul fekszek nem akarok beszélni senkivel.félek visszatért a depreszio? keressek orvost itt szegeden? nem tudom mit tegyek de félek mert be szeretném adni a gyerek elhejezési pert ujra de ha vissza esek eséjem sincs. várom válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Árki Ildikó válasza hangulatzavar témában

Tisztelt Kérdező!

Igen, a legjobb lenne pszichiáterhez fordulni, lehet, hogy ismét szüksége van gyógyszeres kezelésre.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2013. december 04., 12:24; Megválaszolva: 2013. december 05., 22:19
Kérdések és válaszok: Depresszió
Depresszió lehet?
Kedves Úr/Nő! Ebben az évben nagyon sok minden történt velem azt érzem, hogy én egy senki vagyok rossz a hangulatom mindig sírok szinte mindenen. Azt...
Gyomorrákos vagyok?
Szóval, kb 4hete történt valami ami után bekattant az agyam, utána eléggé letargikus hangulatban voltam, és kb 3nappal utána már nem csak rossz...
ingatag lelki allapot
Tisztelt Doktor Ur/No! Elveszettnek érzem magam néha csak úgy nem tudom mi történik velem nagyon sokszor sírok és előfordul hogy egy egy...
Depresszió külföldön élő...
Üdvözlöm! Tanácsot szeretnék kérni depresszió témában. Adott egy külföldön dolgozó barátnőm, akivel napi email és telefon kapcsolatban...