Vastagbél műtét után májáttét

Tisztelt doktornő! Vastagbél műtétem volt mely májáttétet okozott, ami sajnos akkorára már nem volt műthető, ezért már második éve folyamatos kemoterápiában részesülök. 2016 nov. 28.-óta három kezelést kaptam 7518 protokol szerint /AVASTIN, IRINOTECAN, és Coloxet / mellett. A legutóbbi CT-n többek között ezt diagnosztizálták: "A vena portaeban extrahepaticusan 6-7mm átmérőjű, teljes elzáródást nem okozó telődési hiány van." Kérdésem, hogy az avastin okozhatta-e? A további kezeléssel kapcsolatban van.e valamilyen javaslata Tisztelettel megköszönöm válaszát: István

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tóth Judit válasza véna portae thrombózism, Májáttét témában

Kedves Kérdező!

A kezeléssel hosszú időre uralható a betegség, ezért bár műtét nem jön szóba lehet mit tenni a betegséggel szemben.

A thrombózis nem jó hír. Lehetséges, hogy már korábban is volt, de most ért el kimutatható mértéket. Inkább a daganatos betegséget kísérő jelenségnek tartom, mint a kezelés mellékhatásának.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tóth Judit
Dr. Tóth Judit Onkológus, belgyógyász, aneszteziológus
Kérdés: 2017. február 04., 19:28; Megválaszolva: 2017. február 05., 16:13
Kérdések és válaszok: Daganatos megbetegedések
Méhtestrák áttét
Tisztelt Doktornő! 1 éve műtötte méhtestrákkal,TAH+BSO műtétet végeztek. Az MR kontroll-leletem végén lévő radiologiai vélemény értelmezését...
Érdeklődés a lehetőségekről
Tisztelt Dr Nő! Szeretném kikérni a véleményét. Édesanyámat nemrég diagnosztizálták hashártyára áttétes petefészek rákkal. Még mindig nincs...
Rutascorbin
Tisztelt Doktor Nő! Covid fertőzés után véreressé vált a szemem, amely nem változik semmilyen cseppre. Azonban javasolták a Rutascorbin szedését....
Adenocarcinoma
Üdvözlöm doktornő! Édesapám tünetei egy évvel ezelőtt kezdődtek egy oldal fájdalommal. Megműtötték az oldalát, majd rá pár napra...