Leeső vércukorszint

Édesapám cukorbeteg, azt hiszem kettes típusú. Az utóbbi héten háromszor edett le 1,9 körülire a vércukorszintje, miközben sem evés, sem ivás terén nem volt semmi váratlan. Elméletileg jó orvoshoz jár, de eü-s rokon javasolta, hogy váltson orvost, mert ez így fura. Mi okozhat ilyen gyakori, ekkora kilengést? Ő nem annyira hajlik az orvosváltásra még, ezért én kérdezem Önöket, mire figyelhetnénk jobban, keressen-e fel másik orvost is? Senkit nem kritizálok, csak próbálok segíteni neki. Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tänczer Tímea válasza hipoglikémia témában

Kedves Kérdező!

A hipoglikémiák kialakulásának számos oka lehet, valóban a leggyakoribb a mozgás , vagy az étkezés kihagyása, a szénhidrát mennyiségének elszámolása, vese, vagy pajzsmirigy betegségek kialakulása Bizonyos gyógyszerek is hajlamosítanak a hipoglikémiák kialakulására. Érdemes átgondolni a kezelést ebből a számpontból is.

Üdvözlettel:

Tänczer Tímea

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. június 21., 20:40; Megválaszolva: 2020. június 30., 20:07
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Mi lehet ez?
Tisztelt Doktornő! Olyan problémám lenne, hogyha nem eszem 2-3 óránként, elkezdek remegni, gyengülni, homályosan látni stb. A városomban járok...
Vércukorérték
Kb 10 éve vagyok 2-es számú cukorbeteg és szedem a Merckformint 1000mg retard.Egy hónapja mérem otthon éhomi , étkezés előtti és 2 órával...
Emelkedett glükóz és orrspray
Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! Érdeklődni szeretnék, hogy (allergiára) rendszeresen használt MOMENTASON SANDOZ orrspray okozhat-e labor eredményben...
Inzulinrezisztencia
Kedves Doktornő! Inzulinrezisztencia tünetek miatt a nőgyógyászom elküldött, terheléses vizsgálatra, aminek az eredménye alapján azt mondta, hogy...
GDM - utógondozás
Tisztelt Doktornő! Diétával kezelt GDM-es terhesség (éhomi glükóz: 4,0 mmol/l; 60 perces: 9,7, 120 perces: 8,5 mmol/l) után 3,5 hónappal (szoptatás...