Kiütések az arcon

Kontakt ekcémám van évek ota;azért, hogy pontosan tudjam mire vagyok allergiás, allergia tesztet csináltattam, kimutatta, hogy nikkelsulfát***, kobaltchlorid***és thiuram mix(gumi? ).Ètelallergiát nem mutattak ki. Egy hete az államon, szám fölött és a homlokomon sok-apro piros szélü gennyes közepü kiütések jöttek ki, nem viszket, égö érzetü.Dallacin oldattal kenegetem, ami rövid idöre csökkenti a pirosodást de a gombostünyi gennyes holyagok nem mulnak el. Mitöl lehet? Esetleg belsö szervi gyulladás tünetei ezek? Használtam egy hete Dalacid hüvelykrémet arra reagálnék? Kérem tanácsoljon valamit Nekem.Köszönöm, örülök a lehetöségnek.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a kontakt dermatitis témában

Kedves Kérdező! Hasonló kiütéseket valóban okozhat belsőszervi eltérés. Leggyakrabban valamilyen emésztőszervi probléma áll a tünetek hátterében, ételallergia ritkán okoz körülírt kiütéseket. Az ételallergia egyébként Prick- teszttel vagy vérből mutatható ki speciális vérvizsgálattal. Rátevéses teszttel, mellyel fémérzékenységét igazolták, az ételek nem vizsgálhatóak.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. június 16., 19:52; Megválaszolva: 2011. június 20., 15:58
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...