Hyperandrogen állapot

Tisztelt doktornő/ doktorúr! Már 2 éve szedek cypromixet, rengeteg bőrgyógyásznál voltam, sőt endokrinológusnál is, ahol megállapították, hogy hiperandrogen állapotban vagyok. A kérdésem az lenne, hogy a gyógyszer szedés ellenére, és annak ellenére, hogy differinnel is kezelem, miért jönnek ki rajtam mérges pattanások, amivel tetejébe nem tudok mit kezdeni, ki se lehet nyomni, és irtó csúnya? Ezenkívül van egy-kettő a hátamon, és a fejbőrömön is. Mégis mivel kezeljem? Ugyanis azonkívül, hogy a cypromixtől még nagyobbra nőtt a mellem, úgylátszik többre nem számíthatok. Előre is köszönöm a választ, Fanni

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza pattanás témában

Kedves Fanni!

Érdemes lenne még góckutatáson részt vennie, a háttérben állhat egy gyulladásos folyamat, mely a panaszait kiváltja.Háziorvos tud segíteni a góckutatásban.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 05., 22:43; Megválaszolva: 2011. március 07., 13:01
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Piros folt/ kiütés/
Kedves Doktornő! Két-három hete egy kis piros folt jelent meg az arcomon jobb oldalt az orromhoz közel.Először azt hittem,hogy pattanás lesz,mintha...
Roaccutan kis dózisban
Kedves Doktornő! Körülbelül másfél éve kipattogzott a bőröm, amivel korábban soha semmi problémám nem volt. Kivizsgáltattam magam, minden...
Pattanás kezelése
Kedves Doktor Úr/Doktornő, Pár hónappal ezelőtt Davercin gélt és Skinoren krémet írt fel nekem bőrgyógyász pattanásaim kezelésére. Miután...
Fülcimpában egy pattanás
Fülcimbámba egy pattanás van, és egyszer kicsit megnyomtam és olyan hangja volt mint amikor konyomok egy pattanást, az volna a kérdésem mit tegyek és...
Mellbimbó pattanás
Kedves Szakértő! Már második alkalommal jön elő a mellbimbómon pattanás, nem az udvarán hanem magán a bimbón. Előző alkalommal magától...