Pattanás kezelése

Kedves Doktor Úr/Doktornő, Pár hónappal ezelőtt Davercin gélt és Skinoren krémet írt fel nekem bőrgyógyász pattanásaim kezelésére. Miután lényeges javulást tapasztaltam, egy idő után abbahagytam a használatot (ezt így is javasolták) . Azóta egyszer-kétszer használom, amikor pár pattanás előjön. Ilyenkor azonban csak pár napig, amíg eltűnnek. Ennek a rendszertelen használatnak lehet valamilyen kockázata? Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza pattanás témában

A Skinoren rendszertelen használatának nincs semmilyen következménye. A Davercin gélt, mivel antibiotikum tartalmú, nem javaslom alkalmanként alkalmazni, mert rezisztens baktériumok szelektálódhatnak ki.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. március 07., 22:51; Megválaszolva: 2016. március 09., 14:57
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Piros folt/ kiütés/
Kedves Doktornő! Két-három hete egy kis piros folt jelent meg az arcomon jobb oldalt az orromhoz közel.Először azt hittem,hogy pattanás lesz,mintha...
Roaccutan kis dózisban
Kedves Doktornő! Körülbelül másfél éve kipattogzott a bőröm, amivel korábban soha semmi problémám nem volt. Kivizsgáltattam magam, minden...
Fülcimpában egy pattanás
Fülcimbámba egy pattanás van, és egyszer kicsit megnyomtam és olyan hangja volt mint amikor konyomok egy pattanást, az volna a kérdésem mit tegyek és...
Mellbimbó pattanás
Kedves Szakértő! Már második alkalommal jön elő a mellbimbómon pattanás, nem az udvarán hanem magán a bimbón. Előző alkalommal magától...
Mi legyen a következő lépés a...
Tisztelt Doktornő/Úr! Sotret gyógyszert szedek amivel már elértem az a szakaszt, hogy újabb pattanások nem jönnek ki, viszont a régieknek megmaradt a...