Roaccutan kis dózisban

Kedves Doktornő! Körülbelül másfél éve kipattogzott a bőröm, amivel korábban soha semmi problémám nem volt. Kivizsgáltattam magam, minden eredményem jó, nem találtunk belső okot. Én arra gyanakszom, hogy korábban soha nem használtam semmiféle arctisztítót, arckrémet és másfél éve sokkoltam az arcbőrömet, azóta nem tudtam helyrehozni. Bőrgyógyász felírt nekem Roaccutant, minden másnap kell bevennem egy 10 mg-os kapszulát. Az lenne a kérdésem, hogy ilyen kicsi adagban fog egyáltalán használni? Elvileg 8 hónapig kellene szednem. Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza a pattanás témában

Ha csak miteszerei vannak, és néhány pattanása, arra megfelelő szokott lenni ez a dózis is. Ha 2 hónap alatt nem tapasztalnak javulást, meg lehet emelni a Roaccutan dózisát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. június 26., 19:48; Megválaszolva: 2020. július 03., 23:03
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...