Isotrex gél

Üdv! Kérdésem a következő: 3 hete használon a Zynerit oldatot illetve az Isotrex gélt az arcomra akne-ra. Bulgáriába megyünk nyaralni szeptember elején. Az Isotrex fényérzékeny, nem? Mikortól ne használjam? Elég a nyaralás első vagy azelőtti napjától abbahagynom? 10 napos lesz a nyaralás, vissza fog csúnyulni az arcom ennyi idő alatt?:S (kicsit mintha jobb lenne már) Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a pattanás témában

Kedves Hölgyem! Most a nyári időszak alatt igazából el sem lehetett volna kezdeni az Isotrexet. A napozás a pattanásokat szárítja, de azt nem tudom megmondani, hogy az Isotrex elhagyására hogy fog a bőre reagálni. Arra figyeljen még oda, hogy a napozás csak átmeneti javulást okoz a pattanásos bőrnél, mert a szaru is megvastagszik, és ez mitesszerek képződését váltja ki, az eltömeszelt pórusok pedig könnyen begyulladhatnak, így néhány nap-hét múlva rosszabbodás figyelhető meg.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 27., 00:43; Megválaszolva: 2010. augusztus 27., 11:51
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...