Piros kis pöttyök a péniszen

Tisztelt WebDoktor.

Péniszemen (a makkon és a fityma fedett részén) apró piros, jól körülírt pöttyök (hegek) jelentek meg amelyek szélei szárazon jól láthatóan hámlanak.Számuk és pirosasságuk változó.Előfordul hogy viszket is, ilyenkor a makk és a fityma bőre is pirosabb.Viszketés esetén tisztálkodás után a viszketés teljesen elmúlik.Közel 1 éve élek tartós kapcsolatban.Eddig nem volt semmi ilyen jellegű problémám.

Mi lehet ez? Gomba? Bakteriális fertőzés? Próbálkozzak itthoni kezeléssel? Használtam Canesten Plus krémet de csak átmenetileg oldotta meg a problémám, lehet hogy nem használtam elég ideig?

Hogyan előzhetem meg ennek kialakulását? Talán a páromnak is van valami problémája? De Ő tünetmentes?

Előre is köszönöm a tanácsát.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza bőrkiütés a péniszen témában

Kedves Kérdező!

Legvalószínűbb, hogy gombás fertőzés okozza a problémát. Fluconazol hatóanyagú kapszulát kellene szedni, ill. emellett lokális gomba ellenes kezelés ajámlott legalább 2-4 hétig. Ha visszatérő a probléma, akkor érdemes a partnert is kezelni.Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 22., 08:43; Megválaszolva: 2009. július 22., 08:43
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...