Roaccutan kiürülése

Tisztelt Doktornő! 9 hónapig szedtem Roaccutant, amit két hete hagytam abba körülbelül. Mozgás, illetve terhelés hatására már a kúra előtt is fájt a hátam, de a gyógyszer szedése alatt még jobban felerősödtek a fájdalmaim, és azóta már akkor is fájdalmat tapasztalok, ha nem mozgok, csak egy helyben ülök. A hátam a legrosszabb, viszont a derekam, a lábfejem, és körülbelül 2 hónapja a mellkasom is elég erősen fáj, ami átsugárzik az oldalamra is. Úgy érzem, hogy ez csont és ízületi fájdalom. Ortopédusnál voltam, de egy enyhe gerincferdülésen kívül mást eltérést nem vélt felfedezni. A kérdésem az lenne, hogy van e esély arra, hogy ez még javulni fog, vagy arra kell számítanom, hogy nem fog már visszatérni a fájdalom mértéke a kúra előtti állapotra? Válaszát köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza Roaccutan témában

Ha a Roaccutan okozza a panaszokat, akkor legalább 1 hónap kell a tünetek csökkenéséhez, ill. fokozatos megszűnéséhez. Amennyiben a fájdalmai 1 hónap múlva is erősödnek, forduljon ismét személyesen reumatológushoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. július 22., 10:17; Megválaszolva: 2015. augusztus 03., 09:24
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Övsömör meddig fertőző?
Kedves Doktornő! Édesanyám homlokán övsömör jött ki kb 1 hónapja. Mivel 3 éves a kislányom és nem esett át a bárányhimlőn, így nem...
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...