Inerta 10mg

Tisztelt Doktor nő! Egy hete kaptam a bőrgyógyászomtól Inerta 10mg-os gyógyszert! Szeptemberben hagytam abba a fogamzásgátló szedését, azóta folyamatosan pattanásokkal küzdök az arcomon, hátamon, dekoltázsomon. Nagyon megörültem, hogy ilyen egyszerű a megoldás, szerinte elég lesz 30napig szednem. Viszont én annyi rosszat hallok erről a gyógyszerről, nem tudom, hogy megéri-e "pár pattanás" miatt et szedni?! (Nyílván nagyon örülnék ha nem lennének) Tényleg ennyire szigorúan kell venni a leírtakat, hogy még gyantáztatni sem szabad elmenni? Olvastam kommenteket, hogy ezután hiába vár az ember több hónapot "tisztulás szempontjából", utána is még nagy a kockázat a gyermekvállalásban. Holnap megyek vérvételre, kíváncsi vagyok, hogy hogyan hat rám ez a gyógyszer! Szeretném a segítségét kérni, mert nagyon bizonytalan vagyok, hogy jót teszek-e ezzel, főleg, hogy orvos barátaim is nagyon húzták a szájukat a készítmény neve hallatán. Ha egy hónapig szedem az mit fog megoldani? Segítségét előre is nagyon kösznöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza Inerta témában

10mg retinoidtól mellékhatások nem szoktak kialakulni, de nagyon látványos eredmény érhető el. Én azt javaslom, hogy nyugodtan szedje a gyógyszert, ha szükséges, akkor több hónapig is.

A mellékhatásokra, óvibtézkedeskre oda kell figyelni, és a gyógyszerszedés alatt, ill. azt követően néhány hónapig nem szabad teherbe esnie.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. május 31., 22:22; Megválaszolva: 2015. június 01., 17:27
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Inerta és pajzsmirigy alulműködés
Tisztelt Doktornő! Én egy 23 éves fiú vagyok gyulladt pattanásos arccal. Voltam bőrgyógyászaton kezeltetni, írtak fel krémeket, illetve doxycyclint....
Csípés és lábfájdalom
Egy hete jelent meg egy nagy vörös folt a bal lábamon a térdhajlat fölött, szinte körbe fogva a térd feletti részt úgy 20 cm átmérővel. Tegnap...
Fehér foltok a péniszen
Tisztelt Doktor nő/úr! Pár hónapja egyik napról a másikra fehér foltok jelentek meg a péniszen, azóta több kis folt is lett, nem viszket nem fáj...
Lipóma eltávolítás
Szeretném megkérdezni, hogy testsúly csökkentéssel, zsírégetéssel a lipómák visszazsugorodnak-e vagy feltétlen sebészeti eljárást kell alkalmazni...
Bőrkiütések gyermeken
Üdvözlöm! Kislányom szeptemberben lesz 2 éves. A csatolt képeken lévő kiütések jelentek meg a bőrén (lábán, vállán) . Szükséges ezekkel...