Hirdetés
      • Inerta szedése

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Tisztelt Doktor Úr! Kezelhetetlennek tűnő rosaceában szenvedek évek óta. Gyulladt göbök jelennek meg az arcomon.Bőrgyógyászati rendelésen INERTA 20mg lágy kapszulát írtak fel heti 2 alkalommal 1 szemet. Féltem ettől a gyógyszertől, mert sok rosszat olvastam a betegtájékoztatóban. Pld. nagymértékben felelős a vastagbél vérzés kialakulásáért. Nagyon nehezen vettem rá magam a gyógyszer szedésére, de nagyobb volt a vágy, hogy megszabaduljak az arcomat csúfító göböktől. Elkezdtem szedni a gyógyszert, a bevételt kővető harmadik napon nyálkás, hígabb székletem lett. Sajnos nyálkás hígabb székletem többször is volt már. Diverticulitisem és laktóz érzékenységem van. A körzeti orvosom szerint ezektől is lehetnek ezek a tüneteim. 2013-ban voltam tükrözésen. A bőrgyógyászom szerint még ne adjam fel az Inerta szedését. (1szemet vettem be) Ma nem volt nyálkás a székletem, de egy kicsit hígabb. Most kellene az Inertát újból bevenni. a bőrgyógyász tudom, hogy jót akar, de szeretném az Ön véleményét, mint gasztróenterológus megkérdezni. Nagyon köszönöm.

        Dr. Plósz János válasza a Inerta témában

        Nyugodtan vegye be, csak krónikus bélgyulladás esetén fokozza a vérzés esélyét, diverticulosisban nem.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Plósz János
        belgyógyász, gasztroenterológus Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Plósz János
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2018. november 20., 13:05; Megválaszolva: 2018. november 21., 14:44

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktor úr! Már többször előfordult hogy végbéltáji fájdalmaim és viszkető érzéseim vannak. Voltam már vele sebészeten és klf. kenőcsüket adtak. még 2015-ben anoskópia is történt.De semmi komoly, ill durva elváltozásról nem...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! A következő számomra rendkívül kellemetlen problémával fordulok Önökhöz: néhány éve egy-két alkalommal iszonyú erejű hasfájás gyötör, ami a gyomorszájamtól indul és fokozatosan terjed szét lefelé....
        Tisztelt Doktorno! Edesanyam miatt irok Onnek. 72 eves,nehany hete buzos szeklete volt, eros hascsikarassal ami elmult. Neha neha elofurdult meg ilyen. 6 honap alatt kb 5 alkalommal. Diagnosztizalt refluxa van, 3 eve gist daganattal mutottek. Kemoterapia,...
        Tisztelt Dr.Úr/Dr.Nő! 29 éves férfi vagyok. Komolyabb gyomor problémáim kezdődtek 4 hónappal ezelőtt. Első napokban erős savas visszaáramlást éreztem, melyre háziorvosom felírt Noacid 40mg-ot. Ezt két napig szedtem, majd étkezés utáni...
        Tisztelt Doktornő! Egy évek óta fennálló panasszal fordulok Önhöz. Hosszú lesz ezért előre is elnézését kérem, de már kezdek kétségbe esni. 25 éves nő vagyok. Kb 3-4 éve indult jobb főleg alhasi fajdalommal, mely főleg a...
        Tisztelt Doktor Úr! Tavaly rövid idő alatt 13 kg-ot fogytam. Szinte a teljes zsírmennyiségemet lefogytam (kardiológiai vizsgálat során a szív körüli zsír is eltűnt). Gastroscopia és colonoscopia során vett biopszia a vékonybél és a...
        Tisztelt Doktor Úr! Már hosszú évek óta küzdök hasi panaszokkal, egészen pontosan 2011 óta, amióta műtöttek rosszindulatú heredaganattal. Tüneteim: Állandó puffadás, alhasi görcsök és sokszor folyékony széklet. Ez utóbbi néha pár...
        Tisztelt Doktorúr! Az alábbi gyomorbiopsia eredményéről szeretném kérdezni. - aktivitási jeleket is mutató közepes fokú idült interstitialis gyulladás secunder nyiroktüszőkkel,erős Helicobacter fertőzéssel.Hámdysplasia nincs. Szeretném...
        Tisztelt Doktor úr! Zsákai Dezső vagyok. 2019 07. 17. -én voltam gyomortükrözésen, és az alábbi leletet kaptam. Szeretném, ha részletesen kielemezné, hogy mit is jelentenek, és milyen foku problémával állok szembe, valamint terápia...
        Jó napot. 23 éves férfi vagyok körülbelül fél éve vannak gyomor panaszaim. Az egész a mandula műtétem után nemsokkal kezdődött. Nagyon sok antibiotikumot fájdalom illetve lázcsillapítót szedtem a mandulám miatt és most olyan panaszom van,...