Gyógyszerallergia

Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy korábban szedtem Apranax (naproxen) terméket, nagyon jól bevált, semmi panaszom nem volt, jól hatott. Majd kipróbáltam a Nurofent (ibuprofen) , erős bőrreakciók jelentkeztek, nagyobb kiütések és bedagadt szem. Az Apranax megszokott gyógyszer nálam, használhatom továbbra is?

Dr. Hangonyi Csilla válasza gyógyszerallergia témában

Kedves Kérdező!

Sajnos gyógyszerallergia az élet folyamán bármikor kialakulhat, akár olyan szerre is amit már korábban szedett, de ha korábban mellékhatást, allergiát nem tapasztalt az Apranaxtól, szedheti tovább. Természetesen ha mégis allergiás tüneteket tapasztalna tőle abba kell hagynia.

Üdvözlettel:

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2022. május 29., 22:47; Megválaszolva: 2022. június 08., 06:38
Kérdések és válaszok: Allergia
Gyógyszer allergia
Tisztelt Dr Hangonyi Csilla. 20 éves koromban tüdőgyulladás kezelésére írtak fel nekem tetraciklin alapú antibiotikumot. Az első adag után...
Gyógyszerallergia kimutatása
Tisztelt Doktornő! Immun túlműködésem miatt az életem során egyre több allergia adódott. Szeretném fogászatban használatos érzéstelenítőkre...
gyógyszerallergia
Tisztelt Doktornő! Remélem tud nekem segíteni:) 2011-ben az egyik fogam nagyon begyulladt, gyökértörés volt. A gyulladás miatt sok antibiotikumot...
Algoflex M vagy Bioparox allergia
Tisztelt Dr. Hangonyi Csilla Asszony! Még tegnapelőtt este lettem figyelmes a combomon jelentkező piros foltokra, de akkor még nem gyanakodtam rá, hogy...
Az élet társam penicilin és...
Az élet társam penicilin és algopirin érzékeny, mijen fájdalomcsillapitókat szedhet?