veres szeklet

Jo napot kivanok! Nagyon megvagyok ijedve..ma veres volt a szekletem nagyon; elenk voros szinu volt a ver. Megvagyok hulve es az este 2 db 400-as Reuprofent (Ibuprofent) vettem be es a mai nap folyaman is egy kis kanal gyermekeknek valo szorp Ibuprofent vettem be. Ma kiutesek is jelentek meg a testem azon reszein inkabb ahol a bor puhabb, vekonyabb pl. derekam tajan, kezeimen, szemhejamon stb. Az megtortenhet, hogy 2 db 400-as Ibuprofennek es egy kis kanal Ibuprofen szorpnek allergias hatasa legyen h kiutest okozzon es hogy veres legyen a szekletem? Nagyon aggodok, felek hogy neme-e polip v daganat van a vastagbelemben. Mindenkeppen elszeretnek menni vizsgalatra csak jelenleg nem tartozkodok otthon, ket het mulva erek haza, es gondoltam irok mert nem hagy nyugodni..Elore is nagyon szepen koszonom valaszat.

Dr. Csáki Csilla válasza kiütések témában

Kedves Kérdező!

Leírása alapján nagyobb baj is lehet, mint sima meghűlés és gyógyszerallergia! A vírusfertőzés hatására esetleg leeshetett a vérlemezkék száma a vérében és átmeneti vérzékenység alakulhatott ki. Erre utalhatnak a véres széklet mellett megjelent kiütések. Persze, ez nem biztos, de lehetséges. Ezért mindenképpen menjen el holnap orvoshoz vérképvizsgálatra, hogy ezt a súlyos szövődményt ki tudják zárni!

Üdvözlettel:

Dr. Csáki Csilla

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 20., 22:28; Megválaszolva: 2012. október 23., 20:09
Kérdések és válaszok: Allergia
Alma okozhat bőrkiütést?
Tisztelt Doktornő! Pár hónapja a bőrömön csalánkiütés szerű kiütések jelentek meg. Először a hátamon, majd a hasamon, utána már a kezemen is....
Foltok
Tisztelt Doktornő!   A problémám a következő lenne. Már 1 éve kimelegedés (általában ha sietek valahova) következtében kisebb hólyagok...
Hisztaminintolerancia - Utrica
Üdvözletem! A kérdésem az lenne, hogy több mint 3 hete folyamatosan megjelenő Csalánkiütéseim vannak. Voltam már vele börgyógyásznál, fül-orr...
Bőrön megjelenő folt
Jó napot Doktornő! A mai reggeli órákban, megjelent egy kisebb piros folt rajtam (nyak környéki részen) . Nem türemkedik ki a bőrből az...
Gyógyszerallergia
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy korábban szedtem Apranax (naproxen) terméket, nagyon jól bevált, semmi panaszom nem volt...