Téma: Testépítés

Az erősítés kultusz - káros-e vagy sem?

WEBBeteg - Feövenyessy Krisztina mozgásterapeuta, okl. rehabilitációs szakember, a Feövenyessy Medical Fitness Akadémia vezetője - 2022.02.10. 07:33
A tudomány hihetetlenül gyorsan fejlődik. Nap mint nap írunk felül olyan elveket, amelyeket évtizedeken át vallottunk, és valami ilyesmire biztatnak most az erő, pontosabban az erősítés kultuszával kapcsolatban.
"11 hetes szteroidkúrám után aggasztóan csökkent a libidóm, bár volt olyan partnerem, akivel nem volt ilyen gondom. Ez most átmeneti probléma, vagy végleg tönkretettem magam?" A WEBBeteg Orvos válaszol rovatának...

Kifogások miatt vége?

WEBBeteg - Tóth András, újságíró - 2014.12.28. 04:11
Volt olyan újévi fogadalma, hogy többet sportol, komolyabban veszi az edzéseket, lefogy, vagy éppen izmot fejleszt? Mi valósult meg azóta? Lejár edzésekre, kitartóan végzi a gyakorlatokat? Három személyi edzőt kerestünk...

Az izomdiszmorfia tünetei

Ujfalussy Dorottya Júlia - 2011.03.29. 09:47
Az izomdiszmorfiát (testedzésfüggőség) inverz anorexia néven is szokták emlegetni. A testképzavar itt is teljesen egyértelmű, ám éppen ellenkező irányú. Milyen tünetek utalhatnak az izomdiszmorfiára?

Szexuális vágy csökkenés

Orvos valaszol - Dr. Fáklya Mónika - 2015.11.02. 19:48
Tisztelt doktornő! Az utóbbi időben izomgyarapítás céljából elkezdtem egy Stanazol-ol kúrát (Anabolikus szteroid)., Ami 35- szem után abba is maradt mert éreztem, hogy csökkent a szexuális aktivitásom. Jártam...

Testépítés

Orvos valaszol - Dr. Balogh Andrea - 2013.05.01. 20:24
15 évesen szedhetek fehérje port, és ízület javítót?

Vérkép és proteinporok

Orvos valaszol - Dr. Szigeti Nóra - 2012.08.20. 17:18
Üdv! 24 éves fiú vagyok, 8 éve testépítek naturál módon (szteroidok nélkül). Feltűnt azonban, hogy nekem is, és szinte minden edzőtársamnak rossz a vérképe. Főleg a kreatininszint és a májenzimek vannak az egekben,...

Testépités

Orvos valaszol - Svábhegyi Gyógyintézet - 2012.06.13. 10:33
Én egy 14-éves fiú vagyok, és szeretnék fehérjét vagy kreatint vagy tömegnövelöt szedni lesz töle valamilyen bajom ilyen fijatalon. meg még aszt szeretném megkérdezni, hogy az étrend kiegészitöktöl tiszta izomtömeget...

Napi 10 tojás

Orvos valaszol - Dr. Szanyi Andrea - 2011.09.10. 17:13
Kedves Szakértő! A kérdésem az lenne, hogyha napi 10 tojást fogyasztanék el fehérjebevitel céljából, akkor ebből származhat e bármilyen problémám. Az étrend úgy nézne ki, hogy reggel és este 5 tojásból készítenék...

Tömegnövelő

Orvos valaszol - Dr. Veress Dóra - 2011.07.15. 20:25
Én egy bizonyos testépítéshez használható tömegnövelőre szeretnék rákérdezni, hogy milyen esetleges mellékhatásai lehetnek. A pontos összetételt képként feltöltöttem. Köszönöm

Sport kérdés

Orvos valaszol - WEBBeteg Szakértő - 2011.06.15. 20:41
Tisztelt Doktornő/úr! Szeretnék testépítéssel foglalkozni és feltenni egy nagyon összetett kérdést. A kérdésem az lenne, hogy mi egy sportorvos véleménye a fehérje készítményekről, a kreatin monohidrát ill kreatin...

Tömegnövelő, étrend kiegészítő

Orvos valaszol - Dr. Veress Dóra - 2011.05.31. 15:47
Tisztelt Hölgyem/Uram! Az volna a kérdésem, hogy konditerembe járok edzeni, és eddig még nem szedtem semmiféle szert, viszont érdekelne, hogy az ilyen étrend kiegészítők, és tömegnövelő szerek milyen hatással vannak...

Testépíttés

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes - 2011.04.23. 19:49
Tisztelt doktor úr/nő Kérdésem az lenne, hogy pár éve már edzek (Tisztán) és egy bizonyos szintem megakadtam. Idegenkedek a különféle táplálék kiegészitő és hasonló szerektől. Milyen Szert szedhetnék, hogy ne legyen...

Tömegnövelő

Orvos valaszol - WEBBeteg Szakértő - 2011.01.30. 00:12
Jó napot! Az érdekelne, hogy az alábbi tömegnövelőnek lehet e bármiféle hormonális zavart okozó hatása. Mert az összetevők között feltüntetik, hogy megváltoztathatja a felszívódást, és ezáltal a gyógyszerkezelésre...