• Alváshiány

        Hypertonia - Dr. Purebl György, pszichiáter, pszichoterapeuta szakorvos
        Az alvás zavara nagyon gyakori probléma. Az európaiak kb. egyharmada elégedetlen az alvásával, az orvosi értelemben vett alvászavarok némelyike pedig a leggyakoribb 10 orvosi panasz közé tartozik. Mindnyájan saját tapasztalatból tudjuk, hogy kialvatlannak lenni nem jó - de vajon a fáradtság, nyűgösség és a kialvatlanság többi nappali tünete pusztán kellemetlen vagy esetleg veszélyes is?
        jóAlvás Központ
        A napokon át tartó hőségben, éjszaka álmatlanul hánykolódva nappal is egyre fáradtabbak, nyűgösebbek lehetünk. A következő tanácsoktól a lakás ugyan nem lesz hűvösebb, de segíthetnek abban, hogy legalább más módon ne nehezítsük meg magunknak az elalvást.
        WEBBeteg - B. M., szakfordító, Lektorálta: Dr. Lesznyák Judit
        A fáradtság fogalma orvosilag nehezen definiálható, a fáradtság szubjektív, mindenki másképp éli meg. A fáradtság legtermészetesebb oka az alváshiány, ám hátterében betegségek is állhatnak.
        WEBBeteg - Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        Az életkor előrehaladtával egyre gyakrabban jelennek meg a szem alatti táskák. A szemmozgató izmok az évek során fokozatosan gyengülnek, a normálisan jelenlévő zsírszövet az alsó szemhéj területére vándorol, emellett a szemhéjak területén a folyadék is felgyülemlik.
        WEBBeteg - B. M., szakfordító, Lektorálta: Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        A nyári időszámításra való átállás sokaknak gondot okoz. Megoszlanak a vélemények arról, hogy valójában van-e még létjogosultsága ennek a procedúrának, tekintve, hogy sokaknál napokig, hetekig tartó kellemetlenségeket is előidézhetnek. Mindenki a jetlagtől szenved?
        Sleep Center - Dr. Vida Zsuzsanna, neurológus, szomnológus
        Krónikus álmatlansággal küzd? Nehezen alszik el, órákig ébren hánykolódik az ágyban? Szakértőnk segítségével most bemutatjuk azokat az apró változtatásokat, melyek segítségére lehetnek a nyugodt elalvásban, és azt is eláruljuk, mit tegyen, ha mindez kevésnek bizonyul.
        JóAlvás Központ - dr. Vida Zsuzsanna
        A krónikus fáradtságot gyakran mi okozzuk az életmódunkkal, de van, amikor ez az állapot betegséget jelez. Ha az alábbi tanácsokat megfogadva, három hónap után sem érezzük magunkat frissebbnek, akkor érdemes utánajárni, mi okozza a tartós energiahiányt a szervezetben.
        Moody
        Megint. (Vagy még mindig?) Azt mondják, az állandó fáradtság a depresszió természetes velejárója, nem tudom, hogy az alvásproblémáktól vagyok mindig fáradt, vagy mert fáradtnak kell lennem az állapotom miatt.
        WEBBeteg - Dr. Borsi-Lieber Katalin
        Az egészséges élet alappillére a kielégítő alvás. Napjainkban egyre inkább hangsúlyos szerepet kap a megfelelő fekvőhely kialakítása. Ha belegondolunk, a napunk 24 órájából optimális esetben 8 órát alvással töltünk, ami az életünk egyharmadát jelenti.
        Orvos valaszol - Dr. Balogh Andrea
        Tisztelt doktornő! Nagyon kimerültek vagyunk már mert 5hónapos kislányunk nem akar,vagy nem tud aludni... Óránként felkel éjszaka,cicil és úgy alszik vissza.A cicilés ilyenkor általában egy percig tart.Mellettünk alszik mert a...
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!