• Visszér műtét után rosszabbul vagyok

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor nő/ Doktorúr! egy évvel ezelött visszér műtéten estem át, a helyzet azóta nemhogy javult volna de rosszabb. a bokám gyakran pirosas feketés, érzéskiesés van a sípcsontomnál, arról nem is beszélve hogy a combtőnél található varrat nem szivodott fel, és húzódik, ( az orvos aki műtött össze vissza ugráltatott vele, már bizalmam sincs, most egy masfél centis cérna lóg ki. de már három huroknyit kiszedett.. aztán amikorra visszahivott közölte hogy lehet nincs is cérna már, menjek haza... azóta egy csomo és másfél cm cérna jött ki... érdeklődni szeretnék, hogy mennyire normális hogy nyilal ég, és sötét a bokám, illetve a legujabb hogy a bokám fölött az érzéketlen rézen piros. köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a visszér műtét utáni panaszok témában

        Kedves Kérdező! Több kérdéséből az egyszerűbbre hadd válaszoljak először, a fonalak kilökődése azért van, mert nem felszívódó fonallal történtek a lekötések és ezeket a szervezet "kidolgozza" magából. Ez önmagában nem baj, csak kellemetlen. Ami a lábat illeti több gond van. Az érzéketlenség a sipcsont felett változhat, de lehet hogy megmarad örökre. A boka körüli vörös/barna/fekete foltok is hasonlóan megmaradhatnak örökre, ezek sajnos a súlyos visszérelégtelenség tünetei. Ami a fájdalamas égő érzést illeti, azt lehet hogy lehet kezelni, ez ügyben keressen fel egy érbelgyógyászati/ angiologiai rendelést, itt kaphat tanácsot ezekre a panaszokra. Udvozlettel: Dr. Papp Géza

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Itt kérdezhet

        Kérdés: 2013. június 10., 11:18; Megválaszolva: 2013. június 10., 22:46

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Tegnapi napon este a 11 óra munka ledolgozása után miután egész nap egyhelyben áltam csak minimális mozgások voltak amíg valamiért odébbmentem de álltam egész nap egyhelyben. Hazaértem és a bal belső bokámnál majdnem a...
        Tisztelt Doktor nő! Érdeklődni szeretnék, hogy kéthegyű szívbillentyű elégtelenség illetve prolapsus esetén lehet-e kompressziós harisnyát hordani felületes visszértágulat esetén? Mindkét lábamon térd alatt erek dülledtek ki, nehéz...
        Tanácsot szeretnék kérni. Ismerősöm 5 éve viszérrel műtött lábszára estére csúnyán bedagad és fáj is. Bokája fölött a lábszáron kb. 10 cm hosszan (kb 2 cm széles sávban) enyhe pír látszik a bőrén. Másik lábával nincs semmi...
        Kedves Doktor/Doktornő! 17 éves koromtól kezdve aranyérrel küszködök, legútóbb fél éve volt, elég sokáig, majdnem kerek 2 hónapig. Gyógyúlásomat a medencefenék tréningnek köszönhetem joformán, amit mai napig végzek napi 2-3 alkalommal...
        Édesanyám bal bokája fölött tenyérnyi pirosas barnás folt jelent meg a nyár közepén.természetesen orvosi vivzsgálatokon, ultrahang, vettünk részt, trombust nem találtak.kompressziós harisnyát visel, minden este kenem a lábát vadgesztenye...
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem, (írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a többi/Betaloc, Concor,...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...