Mi a magas mikroalbumin következménye?

Mi a nagyon magas (170 érték) mikroalbumin következményei? És kezelése

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza microalbumin témában

Kedves Kérdező!

A vizeletben levő mikroalbumin megjelenése a vesekárosodás korai előrejelzője. Ez kis mennyiségű, a vizelettel történő fehérjeürítést jelent. A szív- és érrendszer károsodásának korai jele, egyben kockázati tényezője. Nem említi, hogy miért történt a vizsgálat, milyen más vizsgálatok történtek még, Ön cukorbeteg-e vagy esetleg magasabb a vérnyomása, a további teendők is ezek függvénye. Javaslom, hogy keresse fel kezelőorvosát a további teendők megbeszélése céljából.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2018. december 07., 14:54; Megválaszolva: 2018. december 12., 21:24
Kérdések és válaszok: Vesebetegségek
Veseprobléma
Tisztelt Doktor Úr! /Doktrornő! Édesanyám leleteit küldöm Önnek. 76 éves, jó egészségi állapotban van. Februárban átesett a Covidon....
Hasiultrahang
Üdvözlöm! Hasi Uh.ertelmezését kérném.A vizsgaló orvos szerint minden rendben,a gyermekkori visszaterő hugyuti fertőzésből maradt vissza...
Vesecysta, szerzett
Tisztelt Dr. Szanyi Andrea! Kérem, véleményezze a mellékelt ambuláns naplót és javasoljon további vizsgálatokat, szakrendeléseket. Segítség...
Vese cysta
Tisztelt Cím! A következő leletet kaptam, szeretném tudni, hogy mit kell tudni róla.főleg a 3cm cystáról és a meszesedésről. LELET: Hasi UH...