Lehet merevedés zavar teljesítményfokozó tablettától?

Jó napot kívánok! Múlthéten kipróbáltuk a Maraton classic teljesítményfokozó tablettát,aminek 3-4 napig volt is hatása nagyon erős fejfájással kisérve de,mikor hétfőn nemi életet akartunk élni nem sikerült túl hamar lelankadt.Előtte nem volt merevedési zavarom.Lehetséges hogy ez a tabletta miatt van? Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel Ádám

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza ed témában

Nem valószínű, hogy a tabletta okozta a panaszt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. július 02., 07:00; Megválaszolva: 2020. július 04., 16:06
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Potencia és libidó problémán nem...
Szép napot! Évek alatt folyamatosan gyengült az erekcióm és a libidóm, reggeli merevedés teljesen megszűnt. Voltam utológusnál, ultrahangon minden...
Érdeklődés.
Jó napot kívánok.... Mostanában néha potencia problémám volt... Inkább reggel nem vagyok annyira aktív.. Urológián nem voltam... Nem görcsölök......
Merevedési probléma
Tisztelt Doktor Úr! Kicsivel több mint 7 éve vagyunk együtt a feleségemmel, eddig rendben volt a szexuális életünk, viszont nagyjából 2 hónapja...
Libidó csökkenés merevedési zavar
Tisztelt doktor úr Tamás vagyok a kérdésem a következő pár hete tapasztalom hogy nem kívánom a szexet ezzel még nem is lenne gond csak a...
Urulógiai problémám lehet?
Kényes a téma, de nem tudok kihez fordúlni! Merevedési problémákkal küzdök pár hete, amióta a barátnőmmel szeretném nem életet élni...