Krónikus Prostatitis

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy körülbelül 3 éve visszatérően folyamatos vizelési ingereim vannak. Néha erősebb, néha pedig alig. Általában vizelés után erősebb. Rengeteg orvosnál jártam már ezzel a panasszal, ahol Krónikus Prostatitis-t állapítottak meg. Többszörös vizsgálat után sem találtak se baktériumot, se gyulladást. Pollstimol-Cernil tablettát írtak fel, amit nagyjából 2 éve folyamatosan szedek, de nem sokat használ. Előtte rengeteg antibiotikumot is szedtem, de mindegyik eredménytelen volt. Hozzá kell tennem hogy rengeteget ülök, illetve sokat vezetek. Nagyjából 4 éve szedek Loperamid készítményeket is, nem tudom hogy ez mennyire befolyásolja a betegséget. Régen még csak napi 2 szem immodium volt, de mióta átálltam az Entherobene-Ratiopharm-ra azóta rengeteget szedek belőle. Nem túlzás, de volt olyan hogy napi 30-40 szemet is beszedtem. Azóta már folyamatosan csökkentettem a mennyiséget. Okozhatja-e a rengeteg Loperamid készítmény a vizelési ingereimet? Köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza a vizelési inger témában

Nem valószínű, hogy az említett gyógyszer okozza a sűrű vizelési ingereket. Prosztatagyulladás szerepet játszhat ebben, de bizonyos habituális tényezők is okozhatják a panaszait. Javaslom, a rendszeres urológiai kontrollt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2017. július 29., 04:10; Megválaszolva: 2017. augusztus 01., 10:04
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Tesztoszteron szint
Kedves Doktor Úr! Totál tesztoszteron szint a vérképemben 9, 65 ( tartomány: 5,72-26,14 nmol/L ). A vérvétel 2020.11.25.-én készült. Azt szeretném...
Pénisz megdagadás
Tisztelt Doktor! Olyan problémával fordulok önhöz hogy a tegnapi napon megdagadt nagyon a péniszem... Kínosnak érzem de az előző napi hosszas...
Csomó a péniszen
Tisztelt Doktor Úr! Előző levelemben megírtam önnek hogy egy kisebb és egy nagyobb csomó keletkezett a péniszemen. Sajnos most a nagyobbik csomó...
Bizsergő érzés a péniszben
Tisztelt Doktor Úr! Néhány hete bizsergő, remegő érzés jelentkezik napközben a péniszemben. Periódikus jellegű, mintha mobiltelefon rezegne a...
Prosztata
Tisztelt doktor úr! Az ügyben keresném hogy gyakran észrevettem hogy vizelésnél nagyon kis sugárban jön a vizelet! De nem állandóan ha nem reggel...