Allergia, vagy újabb betegség?

A nyár közepén a balatonon nyaraltam, és szeretkezés után mentem a vízbe, ami miatt kialakult egy sebesedés a fitymámon. Jártam Bőr és Nemibeteg gondozónál, és egy Flu-Na-Ce összetételű/nevű kenőcsöt írtak fel nekem, amit az előírás szerint használtam. Az a betegség elmúlt, most viszont megjelent kb 4-5 nagy piros folt a makkomon, ami érintésre fájdalmas. Mi lehet ez? Allergiás reakció a kenőcsre, vagy akár Balanitisz? A partneremnek nagyjából ugyanakkor hüvelygombája alakult ki. Azóta nemvagyunk együtt, más partnerem nem volt az elmúlt fél évben. Szeretnék egy vélhető diagnózist, és, ha lehet tanácsot a gyógyulásra, vagy kezelésre.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza balanitis témában

Balanitisről van szó, melyet valószínűleg gombás fertőzés okoz. Canesten ecsetelő használata javasolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. szeptember 16., 17:15; Megválaszolva: 2016. szeptember 18., 12:25
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Megijedjek?
Tisztelt Doktor úr! 3 évig nem maszturbáltam, de nemi kapcsolatom volt. Pár hete megtörtént. Aztán újra egy héttel később. A második után...
Piros folt
Tisztelt Doktor Úr! Kb. két hete a péniszemen oldalt a fityma alatt pirosas vöröses foltszerű elváltozás jelent meg, ami egy egészen kis részben a...
Bőrelváltozás a makkon
Tisztelt Doktor Úr! Kb. fél éve tűnt fel, hogy a makkomat borító bőr több helyen is vöröses színű lett, illetve az utóbbi időben egy nagyon...
Nem gyógyuló piros pénisz
Tisztelt Doktor Úr! Nem gyógyuló piros hámsérülés található körbe a péniszemen kép csatolva! Kettő hete voltam bőrgyógyásznál...
Bőr és nemibetegek gondok
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy hónapja fehér foltok jelentek meg a péniszemen, és a feleségemnek is problémái lettek. Neki főleg ég a nemi...