Potencia zavar

Tisztelt Doktor Úr! Párom nevében írok. 2 hónapja fennálló problémánkkal fordulunk Önhöz. Szexuális együttlét alatt a kezdeti erekció egyszer csak elmúlik. minden előzmény nélkül. Tehát magával az erekcióval semmi probléma, csak aktus közben megszűnik. Urológián járt a párom nincs egy éve, és mindent rendben találtak Nála. Azt szeretnénk kérdezni hogy ez szervi vagy lelki eredetű probléma e? És mit lehet tenni ha egyik vagy ha másik? Nagyon szeretjük egymást és nem akarjuk hogy ez a probléma közénk álljon. Előre is köszönjük válaszát! Noémi

Dr. Papos István válasza potencia témában

A panasz nagy valószínűséggel lelki eredtre vezethető vissza. Ilyen esetben az átmenetileg szedett potencianövelő szer gyakran megoldja a problémát.

Természetesen az urológus által felírt gyógyszerre gondolok és nem az interneten kapható kétes eredetú szerekre.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 05., 22:51; Megválaszolva: 2016. január 05., 23:14
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Potencia zavar
Jó napot! Olyan kérdésem lenne hogy Rivotril gyógyszer mellett szedhetek e Boom Boom potencia növelőt vagy hasonlót? Üdv: N László
Merevedési zavaz
Tisztelt Doktor úr! Érdeklődnék hogy hogyan mivel lenne gyógyítható, úgy érzem merevedési problémám van. kezdeti stádiumba nincs semmi baj vele...
Merevedés
Tisztelt Szakorvos! 17 éves srác vagyok.Olvastam, hogy ebben a korban is lehet merevedési zavar.Én ezt vettem észre magamon sajnos.Nem élek még...
Dragon power
Szeretném tudni, hogy van-e valamilyen káros hatása, a Dragon-power nevű potenciálnövelőnek? Egyébként tuti a dolog, csak hát a mellék hatásaitól...
Sexuális élet műtét után
Tisztelt Dr. Baki Márta! Először is nagyon köszönön az előző kérdésemre kapott választ, de elfelejtettem egy dolgot megkérdezni, így ezt még...