Retrográd ejakuláció

Tisztelt Doktor Úr.3 hete voltam urológusnál, prosztatagyulladásra Savulint és Aflamin rapidot írt fel. Ezt 3 hétig szedtem, majd visszamentem kontrollra. Most szintén Savulint, és Tamsolt írt fel. 3db Tamsol beszedése után retrográd ejakulációt tapasztaltam. Kérdésem az, hogy szedjem-e tovább a Tamsolt, és ha igen a kúra után elfog-e múlni a panaszom? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza ejakuláció témában

A Tamsol abbahagyása után visszatér a normális ejakuláció.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. október 24., 18:10; Megválaszolva: 2015. október 25., 22:11
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Megszakított közösülés
Kérdésem az lenne, hogy igaz az, hogy a megszakított közösülés biztonságos ha a férfi szeretkezés előtt elmegy vizelni, így kimossa az esetleges...
Mag-megtartás
Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi probléma kapcsán fordulnék tanácsért Önhöz: Amikor 1-2 hétig nem ejakulálok (akár passzív módon, akár aktív...
ejakuláció minősége
Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem roppant egyszerű, kínos és valahol vicces is. Az utóbbi időben arra lettem figyelmes, hogy az ejakuláció...
Gyenge ejakuláció
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Szerencsére sem potencia, sem pedig termékenységi gondjaim sincsenek. Rendszeresen élek házas életet - minden gond...
Gyenge ejakulációm mitől lehet?
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy mitől lehet valakinek gyenge az ejakulációja? Ezalatt a "spricc" hiányát értem. Az...