Roppant egyet a nemiszervem

Tisztelt doktor úr! 2 hónappal ezelőtt a nemi szervem önkielégítés közben lefelé nyomtam nem túl erősen csak pont ráfeszítettem az izmaimmal közben és roppant egyet. A tövénél bizsergést éreztem végig a péniszemben és pár másodperc alatt megszűnt a merevedés. Nem láttam semmi elváltozást ezért nem aggódtam (nem színeződött el nem dagadt fel nem volt véres a vizeletem és nem is érzek benne csomót) , de 1-2 nap után kis hőemelkedésem lett és nagyon rosszul éreztem magam, rossz volt a közérzetem ezért orvoshoz fordultam de csak antibiotikumos kezelést kaptam. Azóta nincs normális merevedésem csak nehézségek árán tudom elérni az erekciót. 3 urológusnál is jártam de ott azt állapították meg hogy krónikus prosztatagyulladásom van. Ott érzek fájdalmat ahol a roppanás történt és a gát tájon végig egészen a végbélig és forrónak érzem néha a péniszem és a heréim is. Ezen kívül a spermám minősége is teljesen megváltozott. Víz szerű átlátszó és szinte alig látok benne spermiumot. Ön szerint mi történhetett? A roppanás okozhatott prosztatagyulladást vagy merevedési zavart? Fel lehet épülni ebből az egészből 100%osan vagy lehet valami maradandó következménye ennek? nagyon aggódom és teljesen kétségbe vagyok esve mert már hosszú ideje tart ez az egész és lelkileg teljesen tönkretesz: (legfőképpen a merevedés miatt.. már arra is gondoltam hogy lehet túl stresszelem magam ezzel az egésszel és azért nem gyógyulok, de senki nem tudott semmi biztatót mondani Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza pénisz sérülés témában

Kedves Kérdező!

Lehet, hogy azok a kisizmok melyek a merevedésért felelősek (ez most persze nem teljesen tiszta, hogy "nem áll fel" a pénisze, de a "megnagyobbodás" megvan, vagy alapban petyhüdt (! ) a farka?! ) .

Ha ezen izmok szakadtak el, akkor teljesen más típusú kezelésre van szüksége, mintha prosztata gyulladása lenne, és ez nagyon nem mindegy!

Arra kérném, ha legközelebb találkozik kezelőorvosáva, ezt a helyzetet mindenképpen tisztázza!

S mint minden hosszútávon fennálló negatív esemény, bizony ez is okoz (hat) "depresszív" lelki folyamatokat, ezért ez vszínüleg extrán rátesz még egy lapáttal. (Azaz ezzel is foglalkozni kell.)

Jobbulást kívánok!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. augusztus 27., 21:01; Megválaszolva: 2012. szeptember 07., 11:33
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Heresorvadással Covid oltás
Tiszelt Doktornő! Múlt héten megkaptam a Covid-19 elleni oltás első adagját.Sputnik V vakcinával oltottak. Utána olvasgattam az oltásokról és...
Dudor herezacskón
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy éve jelentek meg a herezacskómon pattanáshoz hasonló pöttyök. Mára ebből már elég sok lett. Sárga...
Mitől lehet?
Üdvözlöm. Egy férfi betegről lenne szó. Akinek 2 hete barna lett a vizelete. Sok folyadék hatására kitisztul. De ha kb 2 óra hosszáig nem iszik...
Hímvessző, gyulladt nyirok ér?
20 éves vagyok, nehány napja kisebb fájdalomra lettem figyelmes a hímvessző tövénél jobb oldalon erekciókor. Egy vékony, kemény, bőrszínű, ér...
Gyakori vizelés
Tisztelt Doktor Úr! Évek óta küzdök gyakori vizelési ingerrel. Sokszor jártam már nőgyógyásznál aki sosem küldött még tovább urológushoz....