• Szív és érrendszeri probléma?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr / Doktornő! Tünetek: Palpitatio érzése, hevesebb, gyorsabb szívdobogás,enyhe szédülés amihez olykor hányinger társul. Légzési arythmia, kisebb fáradékonyság.Átlagosan mért vérnyomás, illetve pulzusszám: 125/85/85 Anamnézis: Korábban voltak pánikrohamaim, illetve szorongás is. Mostanában is elég sok stressz ér. Vizsgálatok: Az utóbbi 1 évben 20-25 nyugalmi EKG vizsgálat, 2 24 órás Holter EKG vizsgálat, 8 vérvétel, 3 szívultrahang vizsgálat, Neurológiai kivizsgálás, kontrasztos koponya CT. Minden vizsgálat eredménye negatív. A sportolás mostanában kimaradt, de tervezem a beiktatását. Feltételezésem szerint nincs szervi okra visszavezethető problémám. A tüneteim pszichoszomatikus jellegűek. Az Ön meglátása szerint igazam van, vagy lehet olyan jellegű ritmuszavarom, amit az általam felsorolt eljárások nem térképeznek fel? Ön szerint szükséges lehet egy ablatio beiktatása is? Válaszát nagyon köszönöm.

        Dr. Molnár Dóra válasza a szapora szívverés témában

        Kedves Kérdező! Panasz alatti EKG segíthetne még ritmuszavar kizárásában - néhány okosóra is tudja már ezt a funkciót, de kardiológiai rendelések egy részén esemény monitorozásra alkalmas készülék biztosítható hosszabb rövidebb időre, ezzel lehetne ellenőrizni az EKG-t. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. március 18., 17:22; Megválaszolva: 2020. március 20., 19:48

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 12 éve diagnosztizáltak nálam Hashimoto-t, erre nem kaptam gyógyszert, mert a vérkép és az ultrahang még nem indokolja. Ezért évente járok vérvételre, mint éves-kontroll. Az eredményeim idén februárban: TSH:...
        3 eve diagnosztizaltak szorongasos zavarral, osszesen 3 panikrohamom volt meg a legelejen. Vannak bizonyos szituaciok (koncert, mozi), ahol elojonnek a tunetek, de ha eppen nincsen semmi panaszom, akkor is elkezdek rajta gondolkozni, ezaltal belelovalom...
        Jó napot kívánok. Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz hogy.: 2018.03.05 Pszichiátria-i vizsgálatra mentem ahol megállapították hogy Kevert szorongásos és depreszió zavarom van. Cipralex 1x10mg és Frontin 3x0.5mg lett felírva. Szép...
        Tisztelt Doktornő! Mi a véleménye a cipralex szedésérő terhesség alatt(pánikbetegség)?Illetve mennyi idő után ürül ki a szetvezetből ha 5 éve szedtem.köszönöm
        Tisztelt Doktor /Doktornő! Nagyon régóta tudom hogy más vagyok, nem tudok beilleszkedni társaságolban, munkahelyeken. Az utóbbi időben egyre jobban előjött ez. Nem tudok, beszélgetni az emberekkel. Egyszerűen nem tudok mit mondani hosszú távon,...
        Üdv.fiamnal kb.egy jó fél éve nyelvvizsga elött jelentkezett a gyomorideg,pánik,szorongás. Ami remegés.szapora szívverés..gombóc gyomorban. Azóta is többször elöjön és most érettségi után két héttel is reggelente nem bír enni és...
        Tisztelt Doktorúr/nő! Nagyon nehéz időszakon vagyok túl. Ebben a hónapban érettségiztem, és mivel maximálista vagyok rengeteget készültem rá. Viszont egy ideje rosszul érzem magam.Sokszor remegek és nyugtalan, fáradt vagyok. Sokszor...
        Tisztelt Doktornő! Másfél éve szedek Escitil antidepresszánsbol fél szemet, 5mg-t a 10mg helyett (plusz minden nap egy szem 0,25os Frontint elalvás előtt, de ez nem tudom mennyire számit). Pánikra, szorongásra kaptam. Az orvos szerint abszolút nem...
        Tisztelt Doktornő / Doktor Úr! Egy 24 éves egyetemista vagyok. Ritkán szoktam dohányozni és alkoholt fogyasztani, de ezen kivül egészségesen élek, vitaminokat szedek, próbálok gyakran mozogni. Enyhe gerincferdülésem van, illetve pár éve úgy...
        Tisztelt doktornő! 5 napja szedem a ductilia nevű gyógyszert és jelentkeztek mellékhatások. Hányingerem van, nagyon izzadok, éjjel csak xanax-tól xanaxig alszom, és szorongok. Pánikrohamok gyötörnek. Szorongás miatt írta fel nekem az orvosom....