fej bizsergés

Jo napot kivanok! 3 napja, hogy bizsereg a fejem, hol elol, hol hatul., hol valamelyik fulem mogott es belenyillalik a fuleimbe is, amugy nagyon stresszes vagyok manapsag, foloslegesen aggodok es nem is tudom magamat mengnyugtatni. A nyakat es a vallizmomat nagyon merevnek erzem, mintha szakadna le a fejem a nyakamrol. a hazorvosom azt mondta, hogy idegalapon van es szedjek distonocalmot es magneb6t de 3 napi szedes utan azt erzem, hogy neha megszedulok es homalyosat latok majd elmulik. mi lehet az oka ennek? valami sulyos dolog lehet? en amugy is hajlamos vagyok bekepzelni magamnak a dolgokat....

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boha Katalin válasza a szorongásos zavar témában

Tisztelt Kérdező! A panaszai valóban komoly szorongásra, aggódásra utalnak, mind a bizsergés, mind az izommerevség, de még a szédülés és homályos látás is ettől lehet. Enyhe nyugtatót, akár gyógynövényest, - és a Magne B6-ot szedje kitartóbban, és próbáljon meg lazitani, kiengedni a napi stresszt és feszültséget/ sportolás, természetjárás, baráti kapcsolatok, stb/ Ha nem javul, akkor keressen fel psychlogust vagy pszichiátert.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 08., 07:18; Megválaszolva: 2014. június 10., 11:40
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...