Mitralis prolapsus

Üdvözlöm! 2012.09.-én mérsékelt mitralis prolapsust állaptitottak meg, akkor Nebiletet írtak fel és nem szedtem, illetve ki sem váltottam, nem foglalkoztam vele, viszont azt vettem észre, hogy egyre gyakrabban mellkasi fájdalom és erős szívdobogásom van amit olykor érzés kiesés kísér és a torkomban érzem a szívem, olyankor mintha nehezebben tudnék nyelni vagy levegőt venni.Elég ijesztő számomra, mert ájulás előtti érzésem van, ami pár másodpercig tartó.Nem tudom köze van-e hozzá a tüneteimnek de pár hónapja küzdök refluxal ami időközönként hol jobb, rosszabb. Alvászavaraim vannak, nem tudok elaludni, mert ahogy eltudnék, felriadok egy éles hasításra a mellkasomban vagy épp szívdobogásra, úgy érzem kimerült vagyok ettől és ideges, talán túl aggódom a dolgot, de a sport sem megy úgy, hamar kimerülök.Kérdésem az lenne Önhöz, hogy mi lehet az oka a mellkasi fájdalmamnak és az erős szívdobogásomnak, mennyire kell aggódnom, illetve mit árthattam azzal, hogy nem szedtem a Nebiletet? Van a zárójelentésemen egy kifejezés amit a mitralis prolapsussal kapcsolatban írtak az pedig az uroinfekció(tételeztek fel), ez mit jelent? Válaszát előreis köszönöm! Tisztelettel: Bernadett

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza a mitralis prolapsus témában

Kedves Kérdező! Az uroinfekció nem függ össze a mitrális prolapszussal, ez a vizelet elvezető rendszer, általában baktérium okozta, megbetegedését jelenti magyarul- ilyen probléma például a hólyaghurut is. A panaszok egy része a testi tünetektől való félelemmel magyarázhatóak. Éjszakai felriadás elsődleges oka a reflux is lehet. Az erős szívdobogás tisztázásra Holter vizsgálat javasolt, lelet függvényében lehet a további kezelésről dönteni. A fáradtság összefüggésben állhat a kialvatlansággal is. Háziorvosához fáradjon el a fentiek megbeszélésére. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 13., 22:25; Megválaszolva: 2014. április 15., 22:21
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...