Szorongás?

Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Egy olyan problémával fordulok önökhöz ami pár hónapja áll fenn. 23 éves vagyok sportolok és többnyire egészségesen táplálkozok (legalábbis ügyelek erre) azonban pár hónapja (kb. 4 hónapja) azt vettem észre hogy nagyon fáradékony vagyok, kedvetlen és kézremegést tapasztaltam. És néha bizonyos időközönként kifejezetten rossz a közérzetem. Ilyenkor nehezen veszem a levegőt kissé és heves szívdobogást tapasztalatok. Valami szorongásszerű dolgot érzek. Multivitamint szedek. voltam ezzel a problémával háziorvosnál, Ekg és vérvétel után megállapították hogy szervi baj nincs. Elképzelhető hogy inkább pszichés eredetű lenne. Az utóbbi időben a libidóm is eléggé lecsökkent emiatt tartok tőle hogy esetleg aktus közben törne rám egyfajta pánikszerű érzés. Érdeklődni szeretnék hogy mit lehetne tenni ezzel kapcsolatban és mire érdemes odafigyelni? Esetleg valamiféle gyógyszert kellene-e szedni. Fontos lenne mert eléggé befolyásol a munkámban és a magánéletben. Válaszukat előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Árki Ildikó válasza rossz közérzet témában

Tisztelt Kérdező!

Ha szervi eltérést nem találnak a panaszok hátterében, valószínű, hogy szorongásos eredetűek, esetleg kevert szorongásos-depresszióról is szó lehet. Keressen fel pszichiátert a pontos diagnózis és kezelés (gyógyszeres és/vagy pszichoterápiás) érdekében. Jobbulást kívánok!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2014. január 14., 21:33; Megválaszolva: 2014. január 16., 09:45
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Általános rossz közérzet...
Tisztelt Doktor ÚR/NŐ! Egy 20 éves fiatal ember vagyok és mostanában, körülbelül 2 hete elkezdődött egy általános rossz közérzet, tompaság...
pánik/gyógyszer
Kedves Doktornő, Évekkel korábban többször volt pánikrohamom, amire 0,25-ös Frontint kaptam. Rohamok elmúltak, gyógyszert letettem, pár elkerülő...
Stressz miatti kiszáradás
Tisztelt Szakértő! 32 éves férfi vagyok, nincs nefrológiai, urológia betegségem, laboreredményeim rendben vannak, nincs cukorbetegségem. A stressz...
Scippa szedése nyugtató teával
Tisztelt doktornő! Pánikrohamaim vannak,szorongok.A pszichiáter scippa 5mg-ot írt fel, (most kezdtem el szedni) ,két hét után pedig 10mg-ot kell...
Szorongásos probléma
Üdvözlöm Doktornő. 10 évvel ezelőtt amikor a válásom volt, a pszichiáterem felírta a Cipralex nevű gyógyszert, hogy könnyebben viseljem az...