szívizom elhalás

Tisztelt szakértő! 2013.nov. 24-én infarktust kaptam, azóta um. pihenőn vagyok. (Háló került beültetésre.) Az időszaki vizsgálat - ami egy EKG valamint -egy vérnyomásmérésből- áll mindig elvégzik. Most volt egy szív ultrahang vizsgálatom, amire a kardiológus csak annyit mondott, hogy rossz. Tudom, hogy nagyon nehéz erre válaszolnia, de mit tehetek még, hogy javulhasson az eredményem. (Vitaminok-étrend kiegészítő-stb.) Válaszát köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza szívinfarktus után témában

Kedves Kérdező! Ennyi adat alapján valóban nehéz személyre szabott tanácsot adni. Fontos a rendszeres, orvos által megszabott mértékű, testmozgás. Az ideális testsúlyra törekvés, a jó vérnyomás és vércukor valamint vérzsír értékek is elengedhetetlenek a hosszútávú panaszmentesség érdekében. Nem tudom, hogy rehabilitációs programban részt vett-e, ha nem akkor kérjen beutalót a kardiológustól, ha igen, akkor pedig évente van lehetőség úgynevezett programozott rehabilitációra, érdemes ezt a lehetőséget is igénybe venni. Erről is érdeklődhet a kezelőorvosánál. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 11., 08:16; Megválaszolva: 2014. május 11., 19:40
Kérdések és válaszok: Szívinfarktus
infarktus utáni munka
egy hónapja volt egy szivinfarktusom szívizom elhalás, szívkatéterezést csináltak nálam és szívkoszorú ér festést négy hét után jöttem haza a...
Szívritmuszavar
Tisztelt Dr.Nő! Pánikbeteg 23 éves nő vagyok. Nagyon sokat szorongok és néha elég furcsa dolgok történnek velem. Mostanában a szívem egyik...
COVID elleni oltás szívinfarktus...
Tisztelt Doktornő! Május 15. én átestem egy szívinfarktuson, amit egy vérrög illetve egy koszorúérelzáródás okozott és Zalaegerszegen...
Vérhigító szüneteltetés
Tisztelt Doktornő! Édesapámnak (70 éves, cukorbeteg, több stent lett már beültetve neki) béltükrözése esedékes. Mivel vérhigítót szed, a...