Fülzúgás

Szeretném megkérdezni, hogy van-e összefüggés az között, hogy a füle zug valakinek évek óta és szivizom ejekcós frakciója egyre kevesebb már csak 28%-lék, ami tudom nagyon kevés. Elképzelhető, hogy sziv nem kap elég vért, és ezért zug a füle?

Dr. Bene Orsolya válasza szívbetegség témában

Kedves kérdező!

Érelmeszesedéssel, vízhajtó (furosemid) szedésével, esetleg a szívelégtelenség, gyógyszerek miatti alacsony vérnyomással is magyarázhatóak a panaszok. Ezen kívül fül-orr-gégészeti oka is lehet, érdemes ilyen irányú vizsgálatot végezni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 18., 23:49; Megválaszolva: 2011. március 21., 20:04
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Kaphatok-e adókedvezményt a 335/2009....
Kórtörténetem 22 éve kezelnek magas vérnyomással. 2012. október 31-én szívinfarktust kaptam, a területi szívklinikán sikeres katéteres...
szív leállítása
Tisztelt Doktornő! Barátom szívbeteg, közben a tüdeje megtelt vízzel. Most hívott a rendelőből, azonnal kórház, leállítják a szívét és...
adókedvezmény
Tisztelt Hölgyem/Uram! A párom diagnózisa érkatéter után: I2590 idült ischaemiás szívbetegség k.m.n A zárójelentésén a következő: Scler....
Lyukas szívvel születtem.....
Tisztelt hölgy/úr! Azt szeretném kérdezni hogy mivel lyukas szívvel tényleg nem lehet tetoválásom (pici lenne és szalonba csináltatnám) és...
Lyukas szívvel születtem.. tényleg...
Jó napot Dr. Úr/Nő! Nyelv piercinget szeretnék de lyukas szívvel születtem..így tényleg nem lehet nyelvpiercingem és ha nem akkor miért? Most akkor...