Szivtitmuszavar

Kedves Doktornő! Lemaradtak a gyógyszereim az előző kérdésemnél.Szedek Concor 2x1, Propafenon 150 3x1, Coverex 1, Frontin 1-1-2 a 0, 5-ből Panangin és Metothyrint szedek a pm- re.Szeretném a véleményét kérni.Sokszor úgy gondolom, hogy mellékhatásként is okozhatnak ritmuszavart.Köszönöm a válaszát.

Dr. Molnár Dóra válasza szívritmus zavar témában

Kedves Kérdező!

Pajzsmirigy betegség is fokozhatja a ritmuszavarok előfordulási gyakoriságát.

A Propafenon ritkán hozzájárulhat bizonyos ritmuszavarok kialakulásához, ennek kivédését szolgálja részben a Concor. Amennyiben életvitelét zavarják a panaszok, kezelőorvossal a gyógyszerek esetleges átrendezését beszélje meg.

Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2017. december 05., 04:20 ;Megválaszolva: 2017. december 06., 22:26
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Érdeklődés
Jó napot doktor nő. Problémám a következő lenne, edzés után szívpanaszok léptek fel. Ezek a panaszok terhelése sosem jelentkeznek csak utána....
Extrasystole
Jó napot 2éve úgy éreztem hogy kihagy a szívem elmenten a háziorvoshoz és elkuldot kivizsgálásra de csak egy 24oras holteres vizsgálatot csináltak...
Szívritmuszavar - kellene aggódnunk?...
Kedves Doktor Úr/Nő! Édesapám 65 éves. Mindig tökéletes volt a vérnyomása, nem tudunk semmilyen betegségről, gyógyszert nem szed. Pár napja...
Áram rázás
Már tegnap is írtam önöknek, de nem tudok megnyugodni, ezért leírom a fejleményeket. Tegnap ugye a villanykapcsoló megrázta a bal kezemet, éreztem...
szív vagy pánikbetegség?
Üdvözletem Pár hónappal ezelõtt szívproblémák álltak be nállam. Elleinte ritkán ugyan de nagyokat dobbant a szívem... Idõnként ha sétáltam...