Szedhetem?

Tisztelt Doktor Nő! Feleségem infarktus veszély, majd katéterezés után most már csak a következő gyógyszereket szedi. Bisoblock, Trombex, Normodipine. Mivel ideges volt kapott Frontint is 0.25-ös-t. Rengeteg rossz mellékhatás miatt nem akarom, hogy szedje, egyébként is napi max 1-et szedet, de azt sem mindíg, viszont néha pánikbetegség jelei mutatkoznak. Kértünk neurológustól másik gyógyszert, hogy ne a frontint kelljen szedni s a Citaloped 20 mg.-os tabl. írták fel. Beleolvasva a javaslatokban, nem igen javasolják annak akinek a szívével volt probléma. Kérdésem, hogy szedhető -e ez a gyógyszer. Köszönettel, Stengetz

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza szorongás-pánik témában

Kedves Kérdező, ha csak néha feszült a felesége, akkor 1x-1x beveheti a feszültség csökkentő gyógyszert, ahogy eddig is tette. A másik gyógyszer csak akkor akadályozza meg a szorongásos tüneteket, ha folyamatosan szedi. Pontosabb információt vizsgálat nélkül nem tudok adni. Kardiológiai kontroll javasolt ennek tisztázására. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. június 19., 15:00; Megválaszolva: 2015. június 19., 19:44
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Hirtelen szívleállás
Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Köszönöm szépen válaszát az előző írásomra. Elnézést, ha fárasztom az üzeneteimmel. De a múltkor feltett...
Extrasystole vagy ritmuszavar?
Tisztelt Doktornő! Köszönöm az eddigi gyors,megnyugtató és részletes válaszait. Legutolsó kérdéseim a hosszú QT szindrómára vonatkoztak. Volt...
Hirtelen szívleállás
Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Kiskorom óta félek a hirtelen szívleállástól, ami egy éve nagyon erős szorongássá fajult. Az interneten utánaolvastam a...
Ugye nem szív eredetű?
Üdv! 24 fiu vagyok aki szorong es fel a betegségektől. Ezek a dolgok mar tobb eve fenn allnak es rengeteg fizikai vzsgalaton is voltam. Panikbetegnek...
Inappropriate sinus tachycardia
Üdvözlöm! Egy olyan probléma miatt írok, hogy napi szinten van mellkasi díszkomfort érzésem, időszakosan nehézlégzésem, illetve változó pulzus....