extra szív aritmiák

Kb 1 hónappal ezelőtt esténkét rendszertelenül ugyan de érezhető szív ritmus zavarok léptek fel. Akkor nem tulajdonítottam neki túl nagy jelentőséget, hiszen tartós kánikula, munka stb ezek kiválthatják egy egy alkalommal... A dolog kb 2 héttel ez előtt kezdett komolyabbá válni, mikor a nap minden szakában volt ez az erős ütés, néha még szédülés is kisérte... (komoly stressz hatás ért közben és több is ami kiválthatta ezt a rendszertelen szívműködést) Elmentem egy kardiológiai szakrendelésre, ahol a szív ultrahang nem mutatott szervi elváltozást, és egy rövid EKG vizsgálat sem jelezte a panaszaim... Pár nappal később miután a panaszok nem szűntek, készítettek egy teljes labor vizsgálatot, és kaptam egy 24 órás EKG gépet... Pénteken mentem vissza konzultációra, melynél kiderült a vérkép és a pajzsmirigy működés rendben, de az EKG eredmény vizsgálata közben megjibásodott a rendszer és nem tudták kielemezni... A kezelőorvos mától 3 hét szabadságon van ezért azzal utasított haza, hogy majd ha visszajött keressem, mert eredmény nélkül nem tud semmit mondani, illetve adni. Én ettől annyira kikészültem, hogy miután hazajöttem (már 2 hete szedem rendszeresen a Magne B6 és a Milgamma N lágykapszulát) ezeket bevettem, illetve egy Nervenpflege nevű gyógynövény alapú gyógyszernek nem minősülő nyugtatóból 4 szemet... Ma reggel úgy ébredtem és most is ott tartok, hogy szinte panaszmentes vagyok, teljesen elhnyagolható, talán ha 2 szer volt ma, de az is minimálisan kicsi ütés amit éreztem, azzal ellentétben ami eddig volt, hogy szinte 5 percen belül akár 2-3 nagyobb ütés is volt. Az a kérdésem, hogy most a nyugató gyógyszer tett ekkora hatást, vagy legalább akkora sokk volt a tegnap esti válasz, mint 2 héttel ezelőtt, hogy a párom kómában fekszik az egyik klinikán, mert útközben rosszul lett.. (igaz azóta Ő már rendbe jött csodával határos módon) Léttezik ilyen? mivel magyarázható ez a jelenség? Köszönöm, hogy időt fordított rám! Üdvözlettel: Mária

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza szívritmuszavar témában

Kedves Mária! Az stressz okozta extra-ütéseket valóban csillapíthatták sz Ön által szedett készítmények, néhány napig még az alkalmazási előiratban javasolt adagban ajánlott a terápia folytatása. Amennyiben visszatérnek a panaszok, először is ne izguljon, az extraszisztolék általában nem veszélyesek, csak kellemetlenek. Másodszor, ebben az esetben érdemes megismételni a Holter- vizsgálatot, annak eldöntésére, hogy szívritmus elleni gyógyszerre van-e szüksége.Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 04., 19:13; Megválaszolva: 2012. augusztus 05., 08:30
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Emelkedett Ck és LDH
Kedves Doktornő! Évek óta 300-500 U/L között mozog a Ck érték a laborletetemen.Ezt eddig a fizikai munkára fogtam.Most viszont az LDH érték is igen...
Nagyon magas diasztolés érték
KEdves Doktor Nő! Már kétszer is mértem nagyon furcsa vérnyomás értéket. Mindkét esetben éppen "pánik" szerű roham alatt, heves szívdobogás...
Covid 19 oltás
Tisztelt Doktor Nő! A házi orvosom hétfőre Szputnyik vakcinára jegyzett elő választást sem hagyva hogy elfogadom e ezt a vakcinát vagy sem. Mivel...
Kardiologia
Üdv. Pitvarfibrillaciora kaptam ritminormot es verhigitot. Eleg sokszor 2 ütem egy kihagyas. Idegeim se jok altatot szedek. Benzosat lendirmint. Eszrevettem...