Ha nem szedem többé a gyógyszereimet akkor vissza térne a szexuális vágyam?

Scippa-t Frontin-t és Abilify-t szedek jelenleg és nem tudok szexuális kielégülni, ez lenne a problémám. Ha elhagynám az összes gyógyszert akkor vissza térne a szexuális vágyam(Libidóm) és képes lennék kielégülni?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza a gyógyszerszedés témában

Kedves Kérdező! A depresszió önmagában is okoz a szexuális életében zavarokat, de a gyógyszereknek is lehet ilyen mellékhatása. Ha elhagyja a gyógyszereket, akkor visszatár a betegsége, ezért inkább azt javaslom, hogy a kezelőorvosával beszélje meg, hogyan lehetne általakítani úgy a gyógyszerelését, hogy csökkenjenek a mellékhatások.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. szeptember 23., 10:22; Megválaszolva: 2014. október 02., 08:39
Kérdések és válaszok: Szexuális élet
Lehetséges a terhesség?
Nem spermicid ovszerbol, egyuttlet utan 5 percel a huvelybe juttatott spermium termekenyit e?? Ovulacio is fent allt.
Lehetséges a terhesség?
Szeretnem megkerdezni hogy teherbe lehet e ugy senki ha a parom az ovulacioja napjan, egyuttletunk utan 5 percel a hasznalt kondombol a spermat magaba...
Nem kívánt terhesség
Tisztelt Doktor Úr! Egy eléggé kényes témával kapcsolatban fordulok önhöz segítségül. Kétségbeesetten keresgéltem az interneten válaszokat...
Túl szűk, túl vastag?
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Azzal kapcsolatban kérném a segítségét, hogy mi a teendő abban az esetben, ha a páromnak túl nagy a pénisze? A hossza...
Nem érzek semmit szex közben
Egyszerűen nem érzek semmit szeretkezés közben. Nagyon szeretem imádom a párom, és nem görcsölok rá, mert külön lakunk és nem zavar senki és...