• Szem közepén érzett szúró fájdalom

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözlöm! kb 10 évig hordtam szemüveget(a bal szemem 3, 5esről indult és 0, 5ösre sikerült meggyógyulnia), de már 5 éve nem hordom, és kb 2 hónapja megfigyeltem hogy miután sokat ülök a monitor előtt és utána keveset pihenek, felkelés után a bal szemem közepén egy szúró fájdalmat érzek (olyasmit mintha lenne benne valami, de nincs és csak ilyen helyzetekben jön elő ez az érzés)és kb 15-20 percig nagyon érzékeny a szemem. utána magától elmúlik a fájdalom ha nem csinálok vele semmit. lehet ebből komolyabb baj is? Hogy tudom elkerülni ezt a helyzetet, vagy ha már van a fájdalom mit tehetek, hogy megszüntessem? köszönöm a választ!

        WEBBeteg szakértő válasza a szemfájdalom témában

        Tisztelt kérdező! A felszínes, éles, szúró jellegű fájdalom általában a szem felszínének, a szaruhártyának az elváltozására utal. A leírt tüntek jellegzetesek a száraz szem szindrómára. Érdemes odafigyelni a számíytógépezés alatt is a megfelelő pislogásra, a szem pihentetésére. Ha ezek nem segítenek ki kell próbálni a különböző műkönny készítményeket. A monitor előtti munka előtt be kellene cseppenteni mindkét szembe és ezt követően megfigyelni jelentkezik-e a panasz. Ha a panaszok mindeze ellenére is fennállnak és intenzitásuk nem szűnik meg 15-20 perc eltetével is akkor fel kell keresni egy szemészeti szakrendelést.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-02 21:17:40; Megválaszolva: 2010. február 02., 21:17

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! Télen kezdődött egy nagyon elhúzódó krónikus arcüreggyulladásom ami együtt járt egy szemproblémával. Nagyon fáradékony lett a szemem, nem tudtam olvasni vagy tévét nézni. Nagyon érzékeny volt az erős és a...
        54 éves cukorbeteg és dializalt vesebeteg vagyok, magas vérnyomással (180-200).A jobb szememre már megvakultam, a bal szememre homályosan látok, a c vitaminon kívül van e megoldás, hogy kitisztuljon a szemem, hogy legalább 1 szemre lássak....
        Tisztelt Doktor Úr ! Két éve üvegtest leválást diagnosztizáltak nálam (úszkáló apró sötét foltok). A retinát épnek, jól tapadónak ítélte meg az orvos. Ugyanakkor figyelmeztetett, hogy fenáll a retinaleválás veszélye, amit...
        T.Doktor Nö/Úr! Szabad-e retinaleválás és azt követö szemmütét után 2 évvel repülögéppel utazni? Köszönöm a válaszukat! László és Krisztina
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Bal szememben az alsó szemhély belső oldalán a bal oldalon ciszta alakult ki. Szemészeten azt javasolták systane balance-t használjak.Bár alig érzem engem zavar.Műtét ilyen esetben nem javasolt? Vagy rizikós? Van -e más...
        Tisztelt Doktor Úr! Glaukóma vizsgálaton jártam és a Goldmann féle műszerrel mért értékeim 16/17 Hgmm volt. A szaruhártya mért vastagsága 420/505 mikron. Ezután korrekciós faktorral magasnak találtak a szemnyomasom, de meg lesznek további...
        Nemrég érdekelni kezdett, hogy miért látok egy kisebb fekete úszó pontot a szememben eddig nagyon nem zavart de most kicsit aggódok mert nem tudom, hogy pontosan miért van és hogy menjek-e vele orvoshoz és hogy esetleg van-e rá gyógymód.
        Üdvözlöm lenne néhány kérdésem 1,Pár napja felfedeztem egyik szememben belóg az orrhegyem a látótérbe normális jelenség vagy valamilyen problémát jelent esetleg túlzott rákoncentráció az oka?2,Allergiás kötőhártya gyulladást...
        Tisztelt Doktor Úr! Egyre több magán szemészeti klinika kínálatában van az úgynevezett olvasó szemüveg elhagyása céljából ajánlott multifokális,vagy prémium lencsékről ajánlat. Ezekről a lencsékről ön WWW.uvea.hu szürkehályogról...
        Tisztelt Doktor Úr! Kb 15 éve van látásproblémám. Korábban ez nem okoz gondott, nem hordtam szemüveget. Kb 2 éve munka mellett tanfolyamra jártam. Nem láttam jól a táblát. Csináltattam szemüveget. Precízen kiválasztották az optikában a...