leszókás

Tisztelt Doktornő Segítséget szeretnék kérni a fiam barátnőjének 2 éve járnak a szülei elváltak s az apja 14.éves korától gyógyszereket szedett vele most 22 éves, a pszichiáter csak 1x látta akkor írta fel a 8 év alatt nem találkozott vele csak az apjaval, de 18. korában újabb gyógyszerre váltotta: Rudotel és Cymbalta. A lány szeretné abba hagyni mert szeretnének összeházasodni s gyereket is vállalni. Kérdésünk hogy hogyan lehet abba hagyni ezenek a gyógyszereknek a szedését illetve szóbeli tanácsadásra is elmennénk ha szükséges üdv. Jüllingné

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza a gyógyszer elhagyás témában

Tisztelt Kérdező, Ha jó állapotban van a paciens, el lehet kezdeni a gyógyszer csökkentését. Először a Rudotel elhagyását javaslom, csökkentve, néhány hét alatt. Utána jöhet a Cymbalta, de azt is néhány hét, hónap alatt csökkentve. Ha elakad a folyamat, akkor érdemes kollégát felkeresni. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. július 31., 20:24; Megválaszolva: 2020. augusztus 06., 20:54
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Mi okozhatja?
Tisztelt Válaszadó! Az öcsém 14 éves, születésétől kezdve szívbetegségben szenved valamint hamar (kb. 6 hónapos korában) kiderült, hogy a jobb...
Idegrendszer erősítés
Második gyerekem óta ( 2 éve ) nagyon meggyengült az idegrendszerem. Kis korkülönbség van köztük. Tavaly mióta szültem, azóta már idegesít a...
Brintellix mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Brintellix gyógyszerrel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Kezdeti mellékhatás, furcsa élénk álmok 5mg mellett. Kérdésem, hogy...
Mi történt velem?
4 éve véletlenül terhes lettem ismerettségünk után 1 évvel. Sose akartunk gyereket, így sokáig gondolkoztunk mi legyen végül megtartottuk. Gyerek...
ALVÁS zavar, inszomnia FOLYTATÁS
kedves Dr nő. köszönöm az előző válaszát. valószinü elkerülte figyelmét,hogy bemásoltam a gyógyszereket (feltöltöttem kép...