Frontinról leszokni, de hogy lehet?! Van leszoktató gyógyszer?

Tisztelt Doktor nő! Immár 2 éve gyomor tükrözésen megállapított refluxom ill. nyelőcső felmaródásom volt.Talán az már meg gyógyult. Mostanába sokat fáj a gyomrom, ezért nyugtalan ideges vagyok, feszült, ez miatt vanmeg a stressz miatt időnkénti vérnyomás ingadozásom. Ez miatt szedet velem a házi orvosom TELMISARTAN 80MG, AMLODIPIN 5MG vérnyomáscsökkentőket, meg napi 3 szor 1 szem FRONTINT! Már több Kardiológus is megkérdőjelezte a gyógyszerek szedését, mert nincs a háttérben Kardiológiai kórkép eset! Itt ezen oldalon olvastam éppen, hogy ezen gyógyszerek szedése nem igen javallt reflux betegség esetén. Na ezt gondolván kérdezem, lehet ezek gyógyszerek hatására nem múlik enyhül a refluxom, hanem rossz álmatlan éjszakákat okoz? Napi szintű gyomorszáji fájdalom, ami igen kisugárzik a hátba, de ezt halottam az orvostól is. Szerintem nekem nem is lenne szükségem gyógyszerekre, mert már ezek melléhatásaitól szenvedek szenvedem meg a refluxot is! Igaz stresszes vagyok így most történik egy életmódbeli váltás, amúgy meg nem iszok, nem dohányzok, tudatosan étkezek, mozgok! 53 éves, 170 cm magas 71 kg vagyok. Tisztába vagyok azzal, hogy a házi orvosnak a gyógyszer felírása, szedetése, anyagi előnnyel jár, de mindenki tisztába van azzal, hogy az csak tüneti kezelés ami nem igen vezet gyógyuláshoz.Sajnos nagy a gyógyszer lobbi, de ez más témakör...Érdekes ahány kardiológusnál jártam mind mást mondott, Városmajori Szívklinikán még meg is kérdezte a doktor úr, minek is szedek én ennyi féle gyógyszert?! Ez az igazi ördögi kör! 2 évvel ezelőtt azt sem tudtam ki a házi orvosom, míg nem volt a válásom ami idegileg lelkileg megviselt, és ekkor jöttek a gondok, meg a sok gyógyszer azaz mérgek, főleg a FRONTIN, ami legális drog! Hogy lehetne leszokni, milyen gyógyszer segítene, esetleg kiváltani ORBÁNCFÜVEl? A doktornő emelné a frontin adagot, meg írna mellé mást is, de hallani sem akarok ezekről a szerekről. az ala betegséget szeretném rendezni, nem elfedni. Köszönöm a doktor nő válaszát segítségét, szép napot kívánok: Sándor

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza feszültség, stressz, testi tünetek témában

Tisztelt Kérdező,

A Frontin nem okoz gyomortüneteket, sem refluxot. Hozzászokást viszont igen. Ezért hosszabb távon nem tanácsos a szedése. Azt javasolnám, hogy lassan csökkentse, - napi 1/2 tabl.-val, és akár hetekig azonos szinten maradva. Az egyéb gyógyszerelését illetően nem tudok véleményt mondani. A házi orvosa jobban ismeri Önt, vele kéne megbeszélni, hogy mi volna a legcélszerűbb.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 31., 14:26; Megválaszolva: 2016. január 01., 17:14
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
izom vagy ideg pattogas
fèl eve vádli ès comb hátsó izom feszülès van, magnèzium szedèse után kicsit elmult majd visszajött.továbbá a bal bállamba nèha jelentkező...
Mit kéne tennem ilyenkor?
Történt egy nagy „trauma” 1 éve, amire rosszul reagáltam, az akkori értelmi szintemmel. A trauma az volt, hogy barátnőmmel már rég terveztünk egy...
turelmetlen
Kedves Doktor No / Doktor Ur ; Azzal a kérdéssel fordulok Magához hogy mit tudnék tenni a nagymértéku Turelmetlenségemmel? Semmihez nincs turelmem...
Maszturbálás
Tisztelt Doktornő! A kislányom egy hónap múlva 2 éves.Nem is tudom pontosan mikor kezdődött (újra) , hogy úgy alszik el hogy előtte izgatja...
Mitől vagyok ilyen ideges?
Kedves Doktor! Az utóbbi bő egy évben haspuffadás miatt jártam a gasztroenterológiára, ahol nem tudtak már a végén mit kezdeni velem. Majd...