szexuális vágy, libidó hiánya és merevedési probléma

Tisztelt doktor! Több éve a hobbim a testépítés és 5 hónapja kipróbáltam egy szteroid készítményt, de szedését abbahagytam 2 hét után, mivel már akkor jelentkeztek merevedési problémák.Ezután szedtem tesztoszteron növelőt, hátha helyrehozza a problémát, de semmi nem változott, azóta is küszködöm ezzel a problémával, jártam urológusnál, adtam ondó mintát és necrospermiát állapítottak meg, szervi elváltozást ultrahang nem mutatott ki (prosztata normál méretű, herék is rendben vannak) . Az urológiai vizsgálatom jelenleg is folyik, de egyre jobban feszélyez ez a helyzet.Időnként 1-1 napra mintha visszatérne a nemi vágy és merevedés is tökéletes, de sajnos pár nap után kezdődik minden elölről (Hasamban fura kényelmetlen érzés, sűrű vizelés, kevés sperma, hamar megszűnő nem teljes merevedés) Kérdésem az lenne hogy visszaáll e magától normál állapotba a libidó, szexuális vágy illetve a merevedési probléma? És mennyi ideig tarthat ez a folyamat?

Dr. Papos István válasza erekció zavar témában

Remélhetőleg visszaáll a normál állapot, de ehhez idő kell. Ez több hónapot is igénybevehet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. október 02., 22:59 ;Megválaszolva: 2014. október 05., 21:09
Kérdések és válaszok: Potenciazavar
Erekciózavar
Kedves Doktornő/Doktorúr! Arra a problémámra szeretnék választ kapni, hogy Barátnőmmel folytatott szexuális együttlét során miért...
szteroid, szexuális problémák
Tisztelt Doktor Úr/nő! 24 éves vagyok és 8 éve végzek súlyzós edzést. 7 éve legális táplálékkiegészítőket is szedek. 2-2 és fél éve...
potencia zavar, elfehéredett...
Üdv! Leírnám először is a körülményeket hátha az tehet róla. 1 hete szinte az egész vízháztatrásom kiürült a szervezetemből mert elkaptam...
BPH és potenciazavar
Tisztelt Doktor úr! Kb. 10 éve küzdök kimutatott BPH-val. UH kimutatta 5 éve, hogy a prosztatában meszesedés jelei is láthatóak voltak. Tavaly ősz...
Merevedési zavar
T. Doktorúr/Doktornõ! Partneremmel egészen január vévgéig intenzīv nemi életet éltünk, akár napi több alkalommal is, merevedési problémáim...