Menstruációkor izomfájdalom

A menstruáció első és második napján szokott fájni, combtól halad lefele, elég érdekes érzés vagyis fájdalom, van amikor erősebb, van amikor gyengébb, van amikor estefele jelentkezik, de van, hogy egy órával a menszesz kezdete előtt már érzem a combomban és a terdemben és a vádlimban a fájdalmat. Máskor nem figyeltem fel arra, hogy fájna a lábam. Álló munkát sem végzem, és pihentetem a lábam eleget. Magassarkú cipőben sem járok, csak nagyon ritkán. Lehet összefüggés így a menstruáció és a lábfájdalom között? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza menstruáció témában

A menstruáció alatt jelentkezhet valóban jelentkezhet izomfájdalom, ha minden esetben összefüggésbe tudja hozni a fájdalmát a ciklussal, akkor egyértelmű az összefüggés. fájdalomcsillapító szedése javasolt ilyen esetekben.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. február 08., 19:31; Megválaszolva: 2011. február 10., 12:21
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...