Cypromix gógyszer mellékhatása

Tisztelt Doktornő / Doktorúr! Négy hónapja szedem a Cypromix nevű gyógyszert, és kezdettől fogva tapasztaltam egy mellékhatás, amire a gyógyszerészemnél rá is kérdeztem, és szerinte/szerintük a gyógyszer bevonója okozhatja a problémát. Amikor szedem a Cypromixet, és a szedési szünetben még több napig minden nap émelygek, hányingerem van, és nehezemre esik az evés. Eddig ez az elviselhető szinten volt, bár néha nagyon kellemetlen volt az egész napos rosszillét. Viszont az utóbbi időben rosszabbodott a helyzet. Estére elkedvetlenedek, erős hőérzetem van, fokozódik az émelygésem és erős hangulatingadozásokat is észlelek. Azért fordulok Önhöz/Önökhöz, hogy megkérdezzem, érdemes-e az orvosomhoz fordulni ezzel a problémával, tud-e esetleg ezekkel a tünetekkel mit kezdeni, van-e alternaíva a gyógyszerre, vagy ugyanazt tudja majd mondani, mint a gyógyszerészem? Esetleg lehet-e valami veszélye a gógyszernek rám nézve ezek alapján a tünetek alapján? Eddig azért nem keresetem fel őt, mert nagyon nehezen és csak sokszori próbálkozásra sikerült hozzá bejutnom a sok beteg miatt, és eddig úgy gondoltam, kivárom a fél évet. Tanácsukat nagyon megköszönném! Üdvözlettel: Annabell

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza fogamzásgátló témában

Kedves Annabell!

Szerintem keresse fel orvosát. Ha a gyógyszer adalékanyagai okozzák a panaszokat, ugyanolyan hatóanyagú, de más által gyártott gyógyszerrel próbálkozhatnak (Diane 35, Minerva) . Ha a hormonhatás okozza a panaszokat, annak ismeretében, hogy pontosan miért is választották ezt a gyógyszert orvosával, esetleg más hormontartalmú tablettára válthatnak.

Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. január 02., 22:02; Megválaszolva: 2011. január 07., 18:05
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Szűzhártya
Tisztelt Doktor Úr! Egy egész különös témában szeretném a segítségét kérni! Lelki és egyéb okok miatt, szűzhártya rekontstrukció-s...
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Nőgyógyászati probléma
Tisztelt dr úr! Nekem jelenleg lenne egy problémám, csinaltattam Mr vizsgálatot, ahol ki mutattak hogy több kanyargós 5mm×7mm erek rajzolodnak a méh...
Szűrővizsgálat eredménye
Tisztelt Doktor Úr! Citologia eredményem kapcsán szeretném kérni a véleményét. Most tudtam meg, hogy állapotos vagyok és ezzel egy időben...
Terhesség és Citologia HSIL, HPV 45
Tisztelt Doktor Úr! Jelenleg 6 hetes terhes vagyok, és a citologia szűrés eredményem a következő lett: HSIL, HPV 45. Minden évben rendszeresen járok...