escapelle és terhesség?

Tisztelt doktor úr vasárnap lefeküdtem a barátommal, de kiszakadt a gumi mielőtt elélvezett volna.. 3évig szedtem fogamzásgátlót, 1hónapja abbahagytam, múlt héten kellett volna megjőnnie de csak barnás pirosos valami volt.. szombaton kellett volna elmúlnia rendszerint, de a barnás valami is elmúlt csütőrtőkőn.vasárnap ami után kiszakadt elmentünk venni Escapellet, be is vettem. Kb. mikor kéne megjőnnie vagy mire számítsak? pláne hogy nekem most sem jőtt meg rendszerint, mert abba hagytam a gyógyszert. Olvastam hogy sokan híztak tőle.. ez igaz?? egy szemtől ennyit lehet hízni, még ha sportolok is és nem eszek sokat?? megzavarhatja esetleg még jobban a hormon rendszerem? 72órája bevettem már az escapellet[aktus után 10órával], de semmi nem jelentkezett, csak a fehérfolyásom erősebb. Mit csináljak ha a menzesezm nem jőn meg 1-2napon belül? [mert a gyógyszerész azt mondta, hogy ha 5napon belül nem jelentkezik vérzés menjek el orvoshoz].Ha nem jőn meg pár napon belül akkor terhes lettem? A másik kérdésem az, hogy szeptembertől sportiskolába fogok járni, és kellene valami ami beállítja a ciklusomat, mert mielőtt fogamzásgátlót szedtem súlyosan erős vérzéssel kerültem kórházba és a ciklusom is rendszertelen volt. Én a nuvaring gyűrűre gondoltam, mert nem hallottam róla olyan sok rosszat mint a gyógyszerekről. Ugyanúgy lehet tőle hízni, és ez is ennyire csőkkenti a libidót? hangulatváltozásokat is idézhet elő, mert nekem mind a 4 kipróbált gyógyszertől nagyon nagyok voltak.várom szívélyes válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza a fogamzásgátló témában

Tisztelt Kérdező! - Egy szem Escapelle-től nem lehet hízni. - Az Escpelle gyakran okoz rendellenes vérzést, de ez nem feltétele a védő hatásának (akár vérzik utána pár napon belül, akár nem, lehet terhesség és lehet, hogy nem terhes). Ha a következő vérzés rendellenes, csináljon terhességi tesztet. - A Nuvaring alacsony hormontartalmú fogamzásgátló, a hormon belőle is ugyanúgy felszívódik, mint ha tablettát szedne, de jó a cikluskontrollja és relatíve kevés a mellékhatása (miként az újabb fogamzásgátló tablettáknak is). Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2010. augusztus 11., 11:16; Megválaszolva: 2010. augusztus 15., 13:23
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem érzem a párom
Amióta szültem 4 éve nem érzem a párom, mikor szeretkezünk. Évek óta csinálom a gátizom tornát, de nem segít. Olyan érzés, mintha a hüvelyem...
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...