Nem érzékeny a csiklóm!:(

Üdvözlöm! Kérdésem már nem tűrt halasztást! Kérem segítsen! Nagyon jó a párommal szeretkezni, de szinte szenvednem kell ahhoz, hogy beteljesűljön a dolog! Nagyon ritkán jó, és szinte annyira kell erőlködnöm, hogy belefáradok, és inkább feladom.Nem érzékeny a csiklóm.Nyugtatót szedek, talán ez miatt? Nincs-e valamilyen orvosi műtét, ami segítene? Most kezdek igazán elkeseredni! Már használtam azt a bizonyos "mennyekbe repítő DUREX PLAY"krémet.ami állítólag érzékennyé teszi a csiklót, de nem csinált semmit! Köszönöm előre is!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza a csikló témában

Tisztelt Kérdező! A nyugtatószedés okozhat anorgasmiát (orgasmushiányt). A gyógyszerszedés ezen mellékhatásával, illetve a szedés további szükségességének megítélésével kapcsolatban kresse fel pszichiáterét. Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2010. július 31., 23:39; Megválaszolva: 2010. augusztus 04., 22:51
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem érzem a párom
Amióta szültem 4 éve nem érzem a párom, mikor szeretkezünk. Évek óta csinálom a gátizom tornát, de nem segít. Olyan érzés, mintha a hüvelyem...
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...