Tünet:hüvelyváladék szárít

Eligazításra vagy tájékoztatásra lenne szükségem, mert egy olyan tünet jelentkezett az utóbbi két hétben amit eddig sosem tapasztaltam(bár sok mindennel találkoztam, nagyon érzékeny vagyok szinte mindenre...még egy műszálas fehérneműtől is kialakul nálam a gomba még amellett is h helyesen táplálkozok már ebből a szempontból...aztán kezelés után elmúlik, de volt már bakteriális fertőzésem, hólyaghurutom...nagyon sokszor voltam nőgyógyásznál azt gondoltam, hogy tájékozott vagyok...de nem).Szexuális együttlét elején a hüvelyemet száraznak érzem, szűknek is persze ez izgalom hatsára oldódik, nem okoz fájdalmat az együttlét, de az aktus után a párom péniszén "megszárad" a hüvelyváladékom, de persze nem órák után hanem azonnal olyan mintha hámlana...és lényegében most már szexnélkül is szárad a bőre a péniszén...amit canestennel kenünk jelenleg amig nem jututnk orvoshoz. A kérséseim a következők volnának: mi lehet ez? Nekem nincs panaszom, nincs fájdalmam vagy csúnya folyásom...vagy milyen ph-ra utal ez? lúgos? Másik kérdésem volna h mivel tehetném magam elllenállóbá a betegségeket illetően, még strandra, se uszodába nem merek elmenni, mert egy hetet mindig szenvedek utána.

Válaszát előre is köszönöm, bár tudom elég összetett a probléma.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a hüvelyfertőzés témában

Kedves Hölgyem!

Sajnos a standos, és uszodás fertőzéseket nem nagyon lehet elkerülni, talán megelőzhető, ha ebben az időszakban rendszeresn használ Gynoflor, vagy Gynophilus protexin nevű hüvelytablettát, amiben lactobacillusok vannak.

Most, amíg nem tudnak orvoshoz menni, javasolnék egy másik gombaellenes készítményt, Önnek is, és a párjának is, mert ezek a tünetek leggyakrabban gombás fertőzésre utalnak. A Gynoxin hüvelykúp, és a Lomexil krém a nevük. A kúpból van egynapos kezelés is (600mg), és 3 napos is (3x200 mg), bármelyiket választhatja, elhúzódó hatásúak, a párja pedig 5 napig használja a krémet.

Ha leírja részletesen az eddigi kezeléseket, akkor tudok segíteni abban, hogy esetleg milyen kiegészítést, vagy hosszútávú kezelést lehet csinálni.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. március 15., 21:07; Megválaszolva: 2010. március 15., 21:07
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...