Egészségkárosodás

Tisztelt Dr. Farkas Ágnes!

Köszönöm, hogy válaszolt levelemre ezennel leirom a betegségek nevét ahogy kérte levelében.1991évErstip.ut.tot.per.lap.(Itt nem tudom jól irtam e mert rá van gépelve és nem lehet ki olvasni az első szót)Resectio ov.I.d. transfuzio.szövettani eredmény:I:fibromyoma duplex partim permagnum uter.II:fibrosis focalis eortieis ovarii I.d. cystae follieulares ovarii I.d et corpus luteum cystieum hasmorrhagieum ovarii I.d. A BNO kodok szerinti diagnozisok:angina pectoris/   idült ischaemiás szívbetegség egyéb formái/   magas vérnyomás betegség/    hypertensiv szívbetegség (congestív) szívelégtelenség/   ischaemiás cardiomyopathia/   egyéb másodlagos térdizületi arthrosis kétoldali/   elhizás/   lumbális és más intervert. discus rendell.radiculopathiával/     térdizületi arthrosis k.m.n./   spondylosis k.m.n./ generalizált szorongás/ kevert szorongásos depresszio. A kérdésem az lenne, hogy tényleg a nőgyógyászati mütét következménye az egészségi állapotom romlása. Mit tudok tenni én a magam eszközeivel annak érdekében, hogy tüneteim javuljanak. Gondolok itt a  fáradékonyság, mellkasi fájdalom, és fökkép a térd panaszaimra. És ha be adom a papirjaim a bizottsághoz mit remélhetek?   A kolléganőm  magas vérnyomás betegségre, és ischaemiás cardiomyopathia, elhizás betegségekre 50%-ot kapott (igaz2007-ben)így most 6órában dolgozhat. Elöre is köszönöm válaszát.Üdvözlettel:Judit

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a nőgyógyászati műtét témában

Kedves Judit!

A betegségei egyértelműen nem a nőgyógyászati műtét következményei. Nem tudom, háziorvosa miért mondta ezt. Nőgyógyászatilag, ha nincs problémája, akkor nincs teendő.

A leszázalékolással kapcsolatban egy kardiológusnak kellene átnéznie az összes papírját, mert nem mindegy, hogy milyen fokozatúak a betegségei, mennyire befolyásolják a mindennapi életét, a gyógyszerek mennyire segítenek, milyen gyakran igényel kórházi kezelést, stb. Talán Ő könnyebben tud tanácsot adni.

Ami szinte biztos, hogy a szorongásos-depressziós kórkép az összes panaszon ront, mindenképpen rendszeres pszichiátriai gondozásra, szükség esetén gyógyszeres kezelésre lenne szüksége.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. március 03., 21:23; Megválaszolva: 2010. március 03., 21:23
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...