Hüvelyi kúp

Tisztelt Doktor Úr! Az lenne a kérdésem, hogy mitől van hogy klion kúp alkalmazása alatt valami folyékony fehér távozik belőlem? A kúpot a nőgyógyászom írta föl a Supplin gyógyszerrrel együtt amit még a kúppal együtt kell szednem. 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a hüvelykúp témában

Kedves Hölgyem!

Ne aggódjon, a kúp a hüvelyben elolvad, és ez folyik ki a hüvelyből. A hatóanyag azért kifejti a hatását, ez normális jelenség. Használjon tisztasági betétet.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 14., 13:19; Megválaszolva: 2010. február 14., 13:19
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...